SF Contest - Beste Track 2007

Track geupload

Track geupload

nou laat me dan ook maar mee doen, lekker gezellig met zijn allen.

Het jaar afsluiten met een leuke competitie.

O jee ik kan dus niet meer mee doen, of wel. Let me know operator.

Later op de dag zal ik een andere versie droppen die klinkt kwa geluid iets beter. Ik zit momenteel op werk en heb de verkeerd versie bij me.

O ja ieder geval iedereen nog fijne dagen toegewenst en succes met de uploads.

Greetings Sijron
 
Track

Track

Nog niet eerder gepost op SF:

Downtown
(Featuring Jos Jonker op electrische gitaar)


De mix is helaas niet helemaal top, maar ik zie jammer genoeg geen kans meer om hem opnieuw af te mixen voor het einde van dit jaar. Anyway, geniet van de muziek!
 
Hoi,

Ik heb een vraagje over de volgende regel;
Er zal op worden toegezien dat we niet tientallen inzendingen gaan krijgen van "net nieuwe" leden
om te voorkomen dat de contest niet-representatief is voor vele synthliefhebbende creatievelingen onder ons.
Ik heb mijzelf pas sinds gister geregistreerd en ik vroeg me af of ik ook mee kan doen. Ik lees al maanden dit forum (ik ben meer een lezer dan poster :)) dus ik hoop dat jullie het mij kunnen vergeven dat ik pas zo laat ben geregistreerd :)


Ik ben niet echt een 'synthjunkie' in de zin van dat ik alles er van af weet, maar ik vind het wel geweldig om er mee te pielen. Alhoewel ik een aantal synths in mijn bezit heb gehad is het aantal geschronken naar 2 drumcomputer; een Jomox Airbase99 en een circuit bent Tr-505. Ik heb dat ik waardig ben voor dit forum :maffia:
 
Bericht door een moderator:
Om de contest zo eerlijk mogelijk te laten verlopen, hebben we een aantal regels op gesteld. Helaas is het dus voor jou nu niet mogelijk om deel te nemen.
 
Vorig jaar zijn helaas ook al 2 stemmen goedgekeurd door leden die zich te laat hadden geregistreerd, goed dat daar nu beter opgelet wordt,
krijgen we straks misschien toch een kloppende uitslag!
gniffing.gif


Mijn inzending : www.ali-d.nl/mp3/spacedub.mp3
 
hey ik ga nog een nieuwe track oploaden voor deze contest

men myspace mag eruit gehaald worden

stinomg ( mag weg)

NIEUWE=


stino mg - 7.mp3 - 7.93MB

7 noemt hij

een geluksgetal?
 
Last edited by a moderator:
Knap gemaakt. Ken je ISAN? Als niet, je zal het waarschijnlijk prachtig vinden. Jouw muziek heeft flink wat raakvlakken met die van hen namelijk.

:okdan:


Dankjewel Matoi! Isan zegt me eerlijk gezegd niets, maar ben natuurlijk wel nieuwschierig. Heb je iets meer info voor me?

:kroon:
 
Nog niet eerder gepost op SF:

Downtown
(Featuring Jos Jonker op electrische gitaar)


De mix is helaas niet helemaal top, maar ik zie jammer genoeg geen kans meer om hem opnieuw af te mixen voor het einde van dit jaar. Anyway, geniet van de muziek!

Wat een geweldig lekker trackje.. lieve hemel.. wat lekker!! :halleluja
 
Laatst gewijzigd:
een trackje voor trancesensationw 8o) ->:confused: <--lekker dof want dat komt door mijn Behringer mixer.

dus ik doe mee
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top