SF Contest - Beste Track 2007

@van beukestein: zo vreselijk gaaf gedaan complimenten, zo te horen aan het solostuk enorme potentie knap gespeeld allemaal, goed gedaan achtergrondkoortje, mix staat als een huis, knap werk.........alleen ehh.....is mijn bescheiden mening ook al heeft dit nummer bij mij ZEKER nostalgia In A Gadda Da Vida, is ook uit mijn jongere jaren....van Iron Butterfly....waarom een cover?? met respect hoor, dit omdat op deze draad echt allemaal eigen werk staat...heb jij dit allemaal ook zelf gespeeld, ingezongen? Dan verdient dit ZEKER mijn waardering.....Groeten
Frans
Frans, bedankt voor je positieve geluiden. Inderdaad, alles zelf gespeeld. Zanger is Cees Bergman, idd vroegere frontman van Catapult. Wij spelen nu (nog) covers, eigenlijk om gewoon iets heel leuks te doen. Dat gaat ons nu zo goed af, dat we er stilaan aan gaan denken om ook maar eens zelf wat te gaan schrijven, uiteraard wel in het classic rock idioom.

Luister hier naar Van Beukenstein Live met Deep Purple's Burn. Kun je goed horen HOE leuk we het vinden om covers te spelen... ;)
 
:dubbel: vette shit! Allang niet meer gehoord dit nummer... Beetje de sympho versie, cool hoor! :halleluja
Vette shit... Ik neem dat maar als een compliment?!? ;)
 
Hier een track van mij waar ik zelf blij mee ben (ach, is er tenminste 1 blij mee :) ): langzaam en dunkel...

SCRD t DTH

Ik heb me bedacht: ik gebruik toch een andere track...1 uit februari dit jaar die ik ook op een internetrelease heb gezet en waar ik nog steeds het meest blij mee ben:

Nolankathr

gewoon een aparte track.....
 
Last edited by a moderator:
Ik heb me bedacht: ik gebruik toch een andere track...1 uit februari dit jaar die ik ook op een internetrelease heb gezet en waar ik nog steeds het meest blij mee ben:

Nolankathr

gewoon een aparte track.....



Bericht door een moderator:
Is okay. Je andere track / post is verwijderd. Voor iedereen: graag dit soort wijzigingen eerst even bij een van de mods melden. Alvast dank!
 
Back
Top