Waldorf Blofeld

Voor uw allen info:

Er komt een update OS aan met volwaardige multimode. 't is maar dat je het weet :okdan:
 
Voor uw allen info:

Er komt een update OS aan met volwaardige multimode. 't is maar dat je het weet :okdan:

Das mmoi, ik maak nu iedere keer een audiomix en pak dan de volgende sound :-)
Dit ding blijft me verbazen!!
 
SCD, bedoel je met volwaardig dat er ook octaven / keyranges
per part kunnen worden geselecteerd?

Da's nog niet vaststaand, maar haal uit mijn woord "volwaardig" wat je eruit kunt halen ;)
 
a man of mistery.. verdomme krijg er bijna slapeloze nachten van. :D
ik stel mee er gewoon op in dat deze update in december uit komt ;)
 
Dat zou een leuk syntherklaascadeautje kunnen zijn van onze duitse vrinden.
 
Laatst gewijzigd:
zekers :P

lekker op een ceedeetje branden, inpakken, onder de kerstboom plaatsen en dan verbaasd reageren.. ooo... :yamaha:
 
surprise.jpg
 
Vandaag ook een Blofeld "aangeschaft/geruild" en ik ben er tot nu toe zeer tevreden over.

De Blofeld kwam met fw. 1.02 uit de doos..en dus maar meteen een upgrade gemaakt naar de laatste versie 1.04 wat via Sysex Librarian zeer makkelijk ging.

Daarna maar even door de pre's heen gefietst en natuurlijk flink wat lopen twieken met de geluiden wat een waar genot is met zo een "groot" display.

Wat ook erg leuk en verassend was is dat ik de Blofeld via mijn Voyager aanstuur....en als ik daar aan willekeurige knoppen draai worden er dus ook willekeurige tweaks gemaakt op de Blofeld.
Ik zeg willekeurig daar ik merk dat bv. de Cutoff knop op de Voyager niet de Cutoff op de Blofeld is...dus helaas niet 1 op 1 tweak werk.

Al met al een zeer leuke synth waar ik nog veel uren plezier van ga hebben.
 
Blofeld keys

Blofeld keys

Heeft er al iemand ervaring met de kwaliteit van het keyboard in de keyboard versie?
 
Heeft er al iemand ervaring met de kwaliteit van het keyboard in de keyboard versie?

Er worden tegenwoordig toch geen slechte keyboards meer gemaakt? En ik dacht dat er nog maar een paar of een handjevol bedrijven over zijn die deze maken. En die worden door alle merken synthbouwers weer gebruikt. Fatar en nog een paar?
 
Ik heb net een Blofeld overgenomen van een forumlid. Het O.S. wat erop draait is nog de 1.02 versie. Moet ik nu eerst de 1.03 versie en daarna pas de 1.04 versie installeren?
 
Back
Top