Waldorf Blofeld

met alle respect vind ik dit een mediusaw die van den koekenbakker is beter imho

zeg ik dat dan niet dan?? Q is niet echt warm he, daarom heb ik die bak ook allang niet meer....

ik was eerder bang dat de blofeld ook Q-ig zou klinken maar gelukkig klinkt ie veel beter.
 
Ik heb hem net binnen (bedankt i4!) en hij is in een woord geweldig :D. Makkelijk te programmeren, prachtig geluid, en in een mooie verpakkig :D.
 
@kraworst
Hoewel de organ wavetables wel erg fijn en episch
klinken is de rest niet zo heel bijzonder naar mijn mening.

Die wavetables moet je eens proberen te sweepen met een lfo-tje ofzo of met je env, ... daar worden ze een stuk leuker van ;)
 
Die wavetables moet je eens proberen te sweepen met een lfo-tje ofzo of met je env, ... daar worden ze een stuk leuker van ;)

Inderdaad. die prachtige Combi+ filter+lfo gaat goed samen met Wavetable OSC's. Binnenkort post ik
maar even een geil padje zodra het vreselijke Vista is vervangen door het lieve XP os.
 
Inderdaad. die prachtige Combi+ filter+lfo gaat goed samen met Wavetable OSC's. Binnenkort post ik
maar even een geil padje zodra het vreselijke Vista is vervangen door het lieve XP os.

Ik bedoelde niet een filter sweepen ... maar de wavetable ! :P
 
Ik zou wel wat meer demo's willen horen, vooral van die wavetable zooi. Op zich ben ik redelijk verzadigd qua synths, maar een wavetable synth heb ik nog niet en voor zo'n bescheiden prijsje kan ik wel een uitzondering maken wellicht.
 
komt goed uit. ik heb weer zin om aan de slag te gaan nu ik een mooi master keyboard heb ipv het Korg R3 klavier.
Maar dat alles na North Sea Jazz.
 
En pochos is er na een week ook al weer vanaf zie ik op MP :D Doodzonde.....
Suc6 met de software in ieder geval P.
 
En pochos is er na een week ook al weer vanaf zie ik op MP :D Doodzonde.....
Suc6 met de software in ieder geval P.

Hij is op de post naar mij toe (relaxe gast die poncho :mexico:... snelle afhandeling)

Ik waag het er op zeker met deze deal.

Ik vond de q de xt niet mijn ding.... maar die verdomde waldorf specs en het is niet de enige synth die ik hier heb staan.

dat wordt een relax weekend :kroon:
 
demootjes demootjes demootjes demootjes demootjes demootjes demootjes demootjes demootjes demootjes demootjes demootjes demootjes demootjes demootjes demootjes demootjes demootjes demootjes demootjes demootjes demootjes demootjes demootjes demootjes aub gerrie :)
 
zeg ik dat dan niet dan?? Q is niet echt warm he, daarom heb ik die bak ook allang niet meer.....

misschien dat dat voor de blofeld ook wel geldt, maar goed das mooi want dan zien we ze vanzelf op de tweedehandsmarkt en dan koop ik er eentje :D (als niemand me voor is)
 
Back
Top