Midikabel met haakse pluggen

NicoNoise

Ouwe rot
Lid sinds
1 september 2002
Berichten
1.429
Locatie
vlakbij Apeldoorn
Hoi,

Ik zoek een paar midikabels met haakse pluggen, zodat ze niet veel ruimte innemen. Ik wil mijn synth in de flightcase kunnen laten liggen terwijl hij is aangesloten, en dat is dus alleen mogelijk met allemaal haakse pluggen. Voor audio zijn die er wel, maar voor midi kan ik ze nergens vinden.
Bestaat zoiets uberhaupt wel?

Wie weet er iets van?

Bvd
 
Origineel geplaatst door STicKX
Volgens mij hebben ze deze kabels op www.thomann.de

Inderdaad, daar hebben ze ze! Geweldig, want hier vond ik ze nergens. Dus heb ik er eentje besteld bij thomann....

Dat solderen moet ik nog leren! En dat doe ik liever niet met spul wat MOET werken. Bovendien zijn die pluggen met een hoekje ook niet te vinden....behalve dan dus aan die kabels bij thomann!

STicKX bedankt man*D
 
Origineel geplaatst door NicoNoise

Dat solderen moet ik nog leren! En dat doe ik liever niet met spul wat MOET werken. Bovendien zijn die pluggen met een hoekje ook niet te vinden....behalve dan dus aan die kabels bij thomann!

STicKX bedankt man*D

t'is stukken goedkoper dan kant en klaar en wat kan er nou mis gaan? het werkt of het werkt niet... je synth ondervind geen problemen door een soldeer foutje... :peukie:
 
Origineel geplaatst door 6 trak


t'is stukken goedkoper dan kant en klaar en wat kan er nou mis gaan? het werkt of het werkt niet... je synth ondervind geen problemen door een soldeer foutje... :peukie:

Oke, ik kan het altijd proberen, dat solderen. Weet jij dan waar midi pluggen met een hoek erin te krijgen zijn? Want daar heb ik dus nog geen leverancier van gevonden. Kweet ook niet zo goed waar ik dat moet zoeken.
 
Origineel geplaatst door NicoNoise


Ik heb bij alle 3 even rondgeneusd, maar niet de pluggen kunnen vinden. Wel gewone rechte, maar dus niet met een hoek erin.:(
Maar toch bedankt voor de suggestie. Het had gekund....

volgens mij heb ik die bij EMI gehaald, of bij Conijn muziek, of bij de elektronika boer om de hoek. alles in Eindhoven.
 
Back
Top