Dit is 'm dan: de Korg Oasys !!!

Korg komt opnieuw met een Oasys, dit keer geen insteekkaart maar een volledige workstationsynth.
 

Attachments

  • view_image.php.jpg
    view_image.php.jpg
    48,7 KB · Bekeken: 282
Toevallig kwam ik weer eens hier op uit.
Natuurlijk begint dan weer het kriebelen,natuurlijk ga je wat YT weer bekijken, natuurlijk ga je op zoek naar een tweedehands,natuurlijk ga je iets later wat beginnen nadenken, is dat wel een goed idee?NATUURLIJK.😁
 
Toevallig kwam ik weer eens hier op uit.
Natuurlijk begint dan weer het kriebelen,natuurlijk ga je wat YT weer bekijken, natuurlijk ga je op zoek naar een tweedehands,natuurlijk ga je iets later wat beginnen nadenken, is dat wel een goed idee?NATUURLIJK.😁
Hm, dan zou ik eerder voor een Kronos 2 gaan: uitgebreider, compacter en stiller. Maar een Oasys heeft wel een grotere visuele WOW factor. 8)
 
Hm, dan zou ik eerder voor een Kronos 2 gaan: uitgebreider, compacter en stiller. Maar een Oasys heeft wel een grotere visuele WOW factor. 8)
Ooit eentje gehad tweedehands van een Noorderbuur.Wel de Oasys klinkt wel lichtjes iets anders dan de Kronos(ook eentje gehad).Een nieuwe Kronos(wellicht met een andere naam)in een aangepaste Oasys look zou zeer verleidelijk zijn.
 
Hm, dan zou ik eerder voor een Kronos 2 gaan: uitgebreider, compacter en stiller. Maar een Oasys heeft wel een grotere visuele WOW factor. 8)
De Oasys heeft een groter scherm in tegenstelling tot de Kronos.. en is kantelbaar.. maar met uitsterven bedreigd.. vanwege niet meer verkrijgbare spare-parts..

Ooit eentje gehad tweedehands van een Noorderbuur.Wel de Oasys klinkt wel lichtjes iets anders dan de Kronos(ook eentje gehad).Een nieuwe Kronos(wellicht met een andere naam)in een aangepaste Oasys look zou zeer verleidelijk zijn.
Wat is anders?? Beter, gepolijster, slechter?? etc.. Zouden beiden dezelfde synthengines moeten hebben..

Je ziet de Kronos nog amper te koop maar je moet dus echt geluk hebben met de houdbaarheid.. als het moederboard het begeeft kan je em afschrijven.
 
Je ziet de Kronos nog amper te koop maar je moet dus echt geluk hebben met de houdbaarheid.. als het moederboard het begeeft kan je em afschrijven.
Kan 'm nog ophangen als een schilderij.🤝
De nautilus is een uitstekende alternatief, dezelfde engines,en je ziet ze af en toe op 2dehands verschijnen aan een mooie prijs.
 
Back
Top