Hoe te minimaliseren van gear. Hulp gevraagd.

Ik heb bijna alle Xpander filmpjes op YT gezien maar geen enkele overtuigend genoeg. Toch overstag gegaan en vooralsnog onder de indruk. Wat een filters!
 
Mooie comments allemaal, dank daarvoor.
Vanochten weer achter mijn meuk gezeten.... dan ben ik toch wel trots als een pouw wat ik verzameld hebt.

Ook allemaal dingen waar ik iets mee zou willen doen, en ideetjes voor deuntjes komen los...
Maar dan denk ik... of ik een Kawai K4r door een effecten box haal, of een Nord A1R neem.. creativiteit komt er toch wel uit.

Heb echt veel gekocht omdat ik het wilde en het een buitenkansje was.. toen de JP8080 end JD990 nog geen 400 euro kosten. (JP8080 is al lang de deur uit)...
Noem het maar een beetje PTSS overlevingsdrang...

Ik merk met die nieuwe MPC's en die synths dat ik echt onder de indruk ben....
Misschien moet ik een splice abo nemen??

Vorige week was in ik Oostenrijk bij mijn vader op bezoek en dan een GEM insta piano uit 1970 gekocht. dacht super cool om door de MPC effecten te halen
DIngen zoals als een wavestation AD zou ik graag nog mee willen expirementeren met zo een waverex card... lijkt mij super cool,

Misschien wordt het echt tijd voor een basisinkomen zodat ik voldoende tijd heb.. :D

Moeten uiteindelijk gewoon harde keuzes worden gemaakt...
Denk ook dat ik iets te lang de computer heb genegeerd.. en het gemak er van..
 
Misschien een gitaarpedaaltje kopen of een pedalenplank,dan klinkt je synth echt heel wat anders ipv weg te doen of bij te kopen.Die pedaaltjes kosten op de tweedehandsmarkt echt niets en regelmatig wat veranderen en hop weer een nieuwe synth in je oude synth.
 
Back
Top