Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Ik heb de houten zijkanten van de Syntrx afgeschroeft.
Nu past hij in ee 19inch lade.
Ook een aantal 19 inch lades bestelt.


De 2000 kan dacht ik wel gemod worden met midi.
Ik vind het iig erg tof dat je dan de draaitafel als vco kan gebruiken.
Heb er bv ook wel eens een tapeloop mee bespeelt.
Ah ja, zo op die manier, nice! Ja plenty mogelijkheden! Ik scratch dus voor mij is het pitch naar cv signaal belangrijk.
 
beetje old school techno met een oddity3, wavestation en wat drumsamples :P

 
  • Duimpje
Duimpjes: L3N
Toybox is cool,

je kunt ook deze THUMP er achter gooien voor iets meer laag (gratis download) haha

 
patch met div lengtes sequencer, 4,3,6,5 steps east en west coast bass stabjes, met een volca kick eronder en Digitakt voor percussie.
 
Lopen kutten met usb drive voor akai s3000xl. Nadat deze werkend was drums er overstuurd in gesampled en een simpele beat getikt ala mr oizo met BSII basslijn
 
beetje met random presets van de osmose zitten spelen om beter met de keys om te leren gaan en een (super droog beginner) tutorial filmpje gemaakt hoe je een pulse wave met release in de haken engine kan maken aangezien dat mij zelf meer dan een uur heeft gekost om zo iets basics uit te zoeken

dus mocht je interesse hebben in de osmose/haken engine:

 
2u30 zitten kullen met de ms50 en de sq10 en geen stap verder :/
 
  • Duimpje
Duimpjes: Vic
Ik heb mn 4 track mt-100 even onderhouden en daarna wat tapes geluisterd. Ik snap wel waarom externe EQ's zo'n hit waren in de jaren 80. Er zit zoveel verschil ook in kwaliteit.
Maar goed ik heb de Yamaha ook even ingezet (gezien z'n gevoelige preamp) om te horen of ik nou verschil hoor met 5v usb-c uit mn mac voor mn synth of 5v linear externe power supply.

Nou het heeft wel nut. Daarnaast hoorde ik ook verschillen met het veranderen van plek van kabels alles beinvloed elkaar lijkt wel.


 
ik heb vandaag een brief van een advocaat binnen. een ebay seller uit Duitsland dreigt me aan te klagen.
heb eerder een paypal case gewonnen
 
Laatst gewijzigd:
Ook advocaten kunnen bluffen als ze het moeten van hun klant. Wat dat betreft is het soms net poker, ik zou verhogen.
 
Ook advocaten kunnen bluffen als ze het moeten van hun klant. Wat dat betreft is het soms net poker, ik zou verhogen.
ja ga ik denk ik wel doen. iig wel naar een advocaat gaan voor advies. maar het bluf is een grote kans.
 
Vandaag bagpipe achtige lead op alpha juno 2 met droony strings op een jup6, helemaal verzopen in spacy reverbs en june60 tc chorus.
Urrtje mee geimproviseerd

Patchen opgeslagen, klonk goed genoeg.
 
Vandaag bagpipe achtige lead op alpha juno 2 met droony strings op een jup6, helemaal verzopen in spacy reverbs en june60 tc chorus.
Urrtje mee geimproviseerd

Patchen opgeslagen, klonk goed genoeg.
Oeh ben wel nieuwsgierig hoe die creatie klinkt!
 
Van mn ma een fonik stand voor mn mpc gekregen. Die erin gezet. Past perfect! En ideaal die uitsparing voor de decksaver.
 

Attachments

  • IMG-20240527-WA0002.jpeg
    IMG-20240527-WA0002.jpeg
    154,7 KB · Bekeken: 15
Back
Top