Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Dat kan. Check upload op yt op mijn account. klinkske dus
Gevonden, bedankt. Heel interessant om te vergelijken met de demo's die er al waren. Mijn interesse is volledig weg.
Vraag me da nwel af van waar al die distortion kwam in die andere demos.

Bv:
 
Laatst gewijzigd:
ja augmented piano met butterfly reverb en softube tape
 
simpel experimentje vandaag om wat met mijn looper te oefenen en daar een dubbele arp overheen (de 2e is zelfde geluid maar -1 voor een subtile sub af en toe op langzamere maat)
 

Attachments

  • pad experiment.mp3
    764,8 KB
ocharme zo van huis, t zou verboden moeten worden. Hier is weldra t gezin op vakantie en de studio wordt mijn woonkamer (of andersom, wie weet) :D
 
Wat preset packs beluisterd en besloten dat ik er maar eens een tweetal moet kopen. bv om het tekort aan koortjes in mijn synths op te lossen. Ja, zelf maken kan, maar beginnen vanop een basis is bij een Wavestate of M1 ook wel fijn. Vooral als het, bij de Wavestate, gaat om patches met custom waveforms.
 
ik doe dat zelf met de Mutable Instruments Beads.
en heb zo meer controlle en een betere sound. kun je ook makkelijk feedback doen.
Ik neem bv de gate out uit een envelope follower die dan de freeze triggered.
Dan heb ik ook een expressie en 2 switch pedalen.
Inmiddels zelfs een tweede beads gehaald.
het zou me niets verbazen als die "onward" een Mutable instruments clouds is met een envelope follower en gate.

hier een voorbeeld gewoon met de telefoon opgenomen.

 
Gisteren patches verfijnd op de ub-xa als voorbereiding voor een paar optredens in juli.
Vandaag weer eens klassiek gespeeld op mijn gewone piano (FP90).
Een stukje Chopin. Maar ook een aantal stukken uit mijn favoriet Canto Ostinato.
Mijn vingers zijn weer soepel.



PS,
Ik speel niet mee in deze uitvoering
 
M’n Niftykeys modular is helemaal af nu.

Vandaag ook in de moog waldorf wavetable sampler een Europi ingebouwd. Afgewerkt met een blindplate van @EdwinSL die ik rechtsonder in kon vijlen zodat als ik toch iets wil toevoegen tijdelijk, die mogelijkheid heb. Erg blij mee.

IMG_5169.jpeg
IMG_5168.jpeg
 
Tot de conclusie gekomen dat alle inputs van de multitrack vol synths zitten en ik dus enkel zang kan opnemen door het te samplen in de Emulator...Of misschien is er een manier om de sample input monitor naar de main outs van de Emulator te sturen zonder te samplen. Dat zou net iets handiger zijn.
 
Back
Top