Jason31 - Love

Hey Jason, deze track klinkt top hoor!
Een fijne sfeerzetting die je neerzet met mooie sounds en effecten.
De structuur van de track staat als een huis en zit goed in de mix/mastering. Chapeu :okdan:
 
klinkt super chill en goed gemixt en goed sounddesign.
Had alleen nog ff een ander stukje verwacht nou ja die kan een DJ er wel in mixen.

Lekker!
 
Twee dingen:

1. Wat is deze track ongelooflijk lekker geproduceerd. Hij klinkt echt super op mijn Genelecs. Subtiele geluidjes, perfecte drive, een mooie kick en alles klopt.

2. Ik heb een bloedhekel aan het woord kabbelen, maar dat gevoel krijg ik ook wel een beetje. Het is harmonieus, fijn en aangenaam. Maar het gaat niet per se ergens heen.

Nou hoeft dat natuurlijk ook niet en voor de dansvloer is deze track ideaal. Maar het is er niet een waar je meteen je handen bij in de lucht gooit, en die je je aan het eind van de avond nog herinnert. Voor mij mooi dus, maar niet memorabel. De mix wel, die vind ik - nogmaals - écht steengoed.
 
Ik sluit mij helemaal aan bij vorige reacties: goeie sounds in een strakke mix. Ontwikkeling is (iets te) beheerst. Lekkere chill track!
 
Ik denk als je deze track durft op te zetten in een club na 8 uur techno en waar het condens van de muren loopt om 0800 dat je echt iets bijzonders in de zaal krijgt..
Afmixen op dj modus aub ;)
 
zzeker goed.
mooie opbouw, lekkere drum sounds, stuk voor stuk.
en de bass... mooie basis voor de synths die een voor een subtiel de kop op steken.

de richting waar de sounds zich rond 2:30 heen ontwikkelen vond ik dan net een beetje ruig klinken... het nummer wiegde me net lekker heen en weer.
Wat kan ik zeggen, ik zat er net lekker in... kon jij ook niet weten :D
Maar er word niet gecommit aan die ruige sound... alleen spanning opgebouwd en daarna is het weer lekker rustig.
En zo word ik op de rest van het nummer richting het einde gewiegd :)

mooie track!
complimenten voor de kwaliteit en balans.
 
Lekker ritme en je stem doet het goed wat mij betreft, mooie mix en zoals anderen al zeggen het kabbelt wat maar wat weinig verrassing vind ik, je had 'm wat mij betereft wel iets spannender mogen maken.
 
Back
Top