Trappist in de koelkast?

Tsja, dan zal je het ook nooit echt weten he. Het IS een Westmalle dus vroeger of later MOET je die proberen omdat de Dubbel en de Tripel van Westmalle de beste van de wereld zijn in hun categorie en daar buiten.
 
Ik ben inmiddels van een leeftijd dat ik blij ben wanneer ik een keer iets niet hoef te proberen. :beard:
 
457526474_122185530488063882_3289313243762457637_n.jpg
 
Ik ben inmiddels van een leeftijd dat ik blij ben wanneer ik een keer iets niet hoef te proberen. :beard:
Ik ben bijna 67 en beoefen Wing Chun .Vechten tegen die jongeren houden je wel fit en gezond.Af en toe wat slagen incasseren moet je erbij pakken.Vallen en ja ik sta nog steeds terug recht.
 
Nog bijzondere ontdekkingen gedaan daar...?
Zeker. Er stonden genoeg internationale brouwers op het festival. Fauve uit Frankrijk met een erg mooie Imperial Stout Barrel Aged genaamd Ivresse et Lente Gourmandise (11,5%).
Verder een Mexican Hot Chocolate Milk Stout van 7% van brouwerij Mad Scientist uit Hongarije. Verrassend mooi bier.
Pohjala uit Estland kennen de meeste mensen wel, maar die hadden (zoals verwacht) een paar mooie zware bieren. Talinn at Dawn (11%) een Imperial Baltic porter op Madeira vaten. En een imperial oatmeal stout op 'Rye Whisky barrels' genaamd Dark Engineering (14%)

Als je geïnteresseerd bent in bieren van internationale brouwers heb je 20 en 21 september nog een kans op het Borefts festival bij brouwerij De Molen in Bodegraven. Zie: Borefts bierfestival | Brouwerij de Molen
 
Back
Top