Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

Ik hoorde n gerucht dat cyclone ermee stopt. Nu zie ik dit…


Die zijn geen €500 waard, vind ik. De v2 pennendoos heeft een veel betere sequencer en overige snufjes. En als je iets wilt dat qua uiterlijk op het origineel lijkt, kun je 5 Behringers kopen. Of zie ik iets over het hoofd?
 
Mja. Het is een mening zoals een andere. Ik weet zeker dat iemand die deze net van me kocht voor 500 nu tandenknarst.
 
Die prijsdaling is best snel, zou er een mk2 uitkomen? In 't zwart of zo :) Musicstore heeft er nog. Ik pas. Ik heb karakter / ik ben koppig (schrappen wat past)
 
Lijkt me eigenlijk wel een leuke sequencer om cv's mee te sequencen en polymetrische modulatie toe te passen... Lekker simpel en hands-on. Ik kan het zo niet vinden, weet iemand of de output quantized is of niet?
 
Lijkt me eigenlijk wel een leuke sequencer om cv's mee te sequencen en polymetrische modulatie toe te passen... Lekker simpel en hands-on. Ik kan het zo niet vinden, weet iemand of de output quantized is of niet?
Zover ik weet is die niet quantized. Deze heb je dus wel nog nodig als je V/OCT aansturingen wil doen
 
Deze heb je dus wel nog nodig als je V/OCT aansturingen wil doen
Nee hoor, alleen moet je wat meer moeite doen om een exacte noot te hebben. Je kan ook bv een tuner aan de vco te hangen om te zien wat voor noot het resultaat is van het voltage wat de sequencer uitstuurt. Alleen met die priegelknopjes van deze module is het wel tricky om dat goed in te stellen. Een quantizer is handig voor sequencen maar geen noodzakelijkheid, staat los van het gebruik van V/Oct als aansturingsmethode.
 
Ah bedankt voor de aanvulling. Ik zou m juist niet voor v/oct (of pitch) in willen zetten.
Kan prima dus. Enige aandachtspunt zou zijn dat output max 5V is. Als je modules hebt waarbij de range voor de input groter is (bv 8V) dan kan het zijn dat hij daar wat te kort komt. Maar meestal is dat niet echt een issue.
 
Nee hoor, alleen moet je wat meer moeite doen om een exacte noot te hebben. Je kan ook bv een tuner aan de vco te hangen om te zien wat voor noot het resultaat is van het voltage wat de sequencer uitstuurt. Alleen met die priegelknopjes van deze module is het wel tricky om dat goed in te stellen. Een quantizer is handig voor sequencen maar geen noodzakelijkheid, staat los van het gebruik van V/Oct als aansturingsmethode.
Heb je gezien hoe klein die knopjes zijn? :dubbel:
1724328619407.png
 
Iemand een idee waarom Behringer geen pricedrops heeft in europa ? In de vs kost een oa x32 rack 900 dollar
Voor zover ik begreep is dit geen Behringer, maar Sweetwater actie. Sommige andere dealers gingen er in mee. Waarschijnlijk zaten de Sweetwater warehouses te vol?
PS. USA prijzen zijn altijd zonder BTW/VAT
 
Voor zover ik begreep is dit geen Behringer, maar Sweetwater actie. Sommige andere dealers gingen er in mee. Waarschijnlijk zaten de Sweetwater warehouses te vol?
PS. USA prijzen zijn altijd zonder BTW/VAT
Zou t haast vergeten idd, prijzen zonder btw...
 
Back
Top