Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

Ik weet niet wat er gaande is bij Bax maar er is al veel Behringer stuff niet meer verkrijgbaar. Had ff nagevraagd of er nog wat ging binnenkomen (RD-8 of Pro-800 of ub-xa) maar dat konden ze mij niet met zekerheid bevestigen. Eveneens niet na aandringen en informeren bij de inkoopdienst van hen... . Ik heb namelijk nog redelijk wat cadeau bons van hen liggen 8)
 
Ik weet niet wat er gaande is bij Bax maar er is al veel Behringer stuff niet meer verkrijgbaar. Had ff nagevraagd of er nog wat ging binnenkomen (RD-8 of Pro-800 of ub-xa) maar dat konden ze mij niet met zekerheid bevestigen. Eveneens niet na aandringen en informeren bij de inkoopdienst van hen... . Ik heb namelijk nog redelijk wat cadeau bons van hen liggen 8)
Volgens berichten hier op het forum is Bax gestopt met behringer (of andersom).
 
Ja, dat is al een poosje zo.
En het gaat inmiddels verder.
Zo zijn alle merken die onder Music Tribe vallen ook al niet meer te koop bij Baxshop.
En hetgeen ze nog hebben liggen gaat met hoge kortingen de verkoop in.

De merken die het betreft zijn, Aston Microphones, Midas, Lab Gruppen, Tannoy,
Turbosound, TC Electronic, TC Helicon, Behringer, Klark Teknik, Bugera, Lake, Coolaudio.
 
Ik vraag me dan wel af hoe het zit met de eventuele afhandeling van aanspraak op garantie. Als de samenwerking is stopgezet, zou het me niet verbazen als dat ook problemen gaat opleveren...
 
Ik heb een bevestiging van Bax dat ik 10 jaar garantie heb op een Midas mixer. Dit merk is ook niet meer leverbaar bij Bax. Het stond op de factuur maar de medewerker heeft het nagevraagd en zijn meerdere heeft bevestigd dat het echt 10 jaar is. Maar idd.. wat als ze geen apparatuur bij Behringer voor reparatie kunnen aanbieden??
 
Ik heb nog nooit gelezen dat je garantie ophoudt als de winkelier een merk niet meer verkoopt.
In Nederland is je winkelier sowieso je aanspreekpunt voor garantie, dus al zou er een probleem zijn, dan is het een Bax probleem.

Verdere discussie misschien in een ander topic? Iedereen die notificaties van posts in dit topic heeft aanstaan doet dat voor de flitskoopjes!
 
Back
Top