Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

Haha herkenbaar.. daarom heb ik op een gegeven moment een hoop eruit gedaan en puur een paar vaste synths in m’n setup, en zo af en toe eens wat erbij kopen als ik het voor een leuk prijsje zie, zodat als ik het weer beu ben zonder (veel) verlies weer kwijt kan.
 
Deze veel te dure plug-in had ik paar maanden geleden zeker voor deze prijs gekocht.. Dit ben ik nog niet tegen gekomen.
Maar dat SSL ging stunten zag ik ook niet aankomen.

WEISS DS-1

 
Deze veel te dure plug-in had ik paar maanden geleden zeker voor deze prijs gekocht.. Dit ben ik nog niet tegen gekomen.
Maar dat SSL ging stunten zag ik ook niet aankomen.

WEISS DS-1

Het is niet 1 plugin, maar meerdere...
 
De UNO synth pro is weer beschikbaar bij Thomann voor 222. Paar weken geleden ook en toen was hij snel uitverkocht.

Nog bedankt voor de tip.
Ik vond dit al een mooie synth toen 'ie uitkwam, maar kon de prijs niet rechtvaardigheden - mijn andere synths (zowel analoog als VA) hebben meer voices, of meer knoppen, etc.

Maar het lijkt me een ideaal apparaat voor live-optredens: compact, goed keyboard, presets, parafonie wanneer je een keer polyfone sounds nodig hebt, geen gedoe met tuning op 440 Hz zoals "full analog" synths, en toch controle over alle aspecten van sounds wanneer nodig. Dus heb hem toch maar snel besteld gisteren. Ben benieuwd. :)
 
Het is niet 1 plugin, maar meerdere...
Nee, je kunt idd de hele Weiss set kopen maar ik doelde echt op DS-1-MK3. Die is nu 275,-
De hele set was 1000,-
Nu ietsie pietsie meer dan de helft
 
Nee, je kunt idd de hele Weiss set kopen maar ik doelde echt op DS-1-MK3. Die is nu 275,-
De hele set was 1000,-
Nu ietsie pietsie meer dan de helft
Jawel:

DS1-MK3 is the undisputed master of mastering processors. And, like every big hit, it has its spinoffs. The three additional plug-ins that make up the DS1-MK3 collection—with their code-ported DS1-MK3 components—help you more easily target specific tasks creating a fast, focused workflow. Pinpoint problem areas and achieve top-quality results quicker with MM-1 Mastering Maximizer, Deess, and Compressor/Limiter.


Bron: Weiss DS1-MK3
 
Screenshot 2024-05-29 at 11.43.45.png
 
De UNO synth pro is weer beschikbaar bij Thomann voor 222. Paar weken geleden ook en toen was hij snel uitverkocht.


Thomann is al maanden reclame aan het maken voor hun "jubileumaanbiedingen".
Dit is de eerste echte aanbieding die ik zie. #RMC
 
Ik zie dat de goedkoop gekochte Uno's alweer voor meer worden doorverkocht8o)

Electro harmonix Hot Tubes pedaal (normaal rond de €75-79) nu op Amazon Spanje voor €56,99:
Amazon product
 
Ik heb geleerd dat Roman de Buchla serie kloonde.
Dat hij dat niet altijd even goed deed en dat hij nu voor Buchla de nieuwe 200 serie aan het bouwen is.
 
Waldorf Kyra tijdelijk €1099 bij Thomann

 
Ik vermoed dat dit de laatste Kyras zijn die Thomann nog in zijn magazijn heeft rondslingeren. Waldorf heeft eind vorig jaar de productie stopgezet.
 
Waren jaren geleden al 1000€ . Ooit evenzeer kort gehad , verschrikkelijk vond ik hem, zowel klank als bediening.
 
deal van het jaar: nog een paar dagen...30USD / 28.50EU
 
deal van het jaar: nog een paar dagen...30USD / 28.50EU
Kritische vraag, maar als ze het aan die prijs verkopen, afgerond 8% van de de normale prijs, dan is het de originele prijs niet waard me dunkt? Of betreft het hier een beperkte versie? Dat is me niet meteen duidelijk...
 
Back
Top