Portable setups - laat'em zien dan!

Moet er alleen nog een lighning naar usb adapter bij kom ik net achter, ook wel camera connector / adapter genoemd.

Yes Dat is een RC520 Ibanez roadcore.
Die zijn maar een jaar ofzo in productie geweest. Weet niet waarom.
Elementen zijn Paf like humbuckers van Toneriders uit de UK.
Was heel ontevreden toen ik de gitaar kreeg. Nek zat los, brug viel er af, dingen zaten los en de intonatie was slecht.
Heb hem zelf gefixed, intonatie etc. Nu moet ik de individuele tone en volume controls nog aansluiten. Orgineel zat er maar 1 tone en volume en coil split op.

Nu met regular slinky .10's kobalt snaren erop een erg fijne gitaar geworden.
Het is een soort Strat/Les Paul hybride gitaar kwa sound.

Heeft er iemand hier al een accu in een apparaat gebouwd?
Zo zag ik een octatrack die je kan opladen.
Ik zou dit met mijn Analog Keys willen doen.
Maar goed een powerbank los is wel universeel bruikbaar.
Ik heb echt alles op mijn powerbank van 9, 12, 15 of 20v slikt.

Ik zat te denken over dit onderwerp en wat eventueel de mogelijkheden zijn voor eigen gear. Nu vraag ik me af, zijn er ook flightcases of alu-koffertjes waarbij je de voor- en/of zijkanten op één of ander naar beneden kunt klappen? Zodat je alles het in het koffertje kan laten zitten en er toch gemakkelijk bij kan, zonder opstaande rand die in de weg kan zitten. Al was het alleen maar de voorkant, dat zou al mooi zijn.

Yes Dat is een RC520 Ibanez roadcore.
Die zijn maar een jaar ofzo in productie geweest. Weet niet waarom.

Was heel ontevreden toen ik de gitaar kreeg. Nek zat los, brug viel er af, dingen zaten los en de intonatie was slecht.
Heb hem zelf gefixed, intonatie etc.

erg fijne gitaar geworden.
Aha, ziet er op foto's in elk geval goed uit (of mogelijk ben ik een s*cker voor offsets ;) )
Goed te horen dat het uiteindelijk goed te fixen was.

(Body doet beetje denken aan een Ibanez Jet King die ik ooit tijdje gehad heb - die destijds nieuw gekocht, prima looks maar qua gitaarfunctie vanaf de start ook underwhelming, voor die besloten niet te gaan fixen)

misschien niet heel handig voor ergens in het gras, maar zo in een ‘chaletje’ aan een meer in Frankrijk is dit echt top. Net uren vermaakt met alleen de rytm’s eigen sounds en duo vco engine. Paar keer resamplen voor een akkoordje en lekker ‘dub techno spacen’ :D

En een lekker biertje erbij natuurlijk 👌🏻

IMG_4449.jpeg

ja als je een batterypack met usb-c hebt kun je er 9, 12, 15 en 20v uit krijgen.
Dus met een 12v kabel moet dat wel lukken.
Heb zelf de Analog Keys en die heeft 230v in.
Maar intern is het ook gewoon +12v dus daar ga ik nog een conenctor voor maken.

Er zijn ook mensen die de batetry gewoon inbouwen in de octa track bv. Dan kun je hem net als een gitaar overal mee naar toe nemen en master worden :-)

Inmiddels heb ik een aardige portable setup vind ik zelf.
Drie instrumenten en een mixer-recorder in één koffer, een koffertje met een controller en als ik dan nog ruimte genoeg heb kan ik ook nog de Explorer meenemen.

Die L-6 is wel een hele fijne toevoeging.

tempImagevfxZMg.png
tempImageq1dQvX.png

Ooooh wat cool, ik zoek al heel lang een portable multitracker met midi.
Synced dat ding een beetje aan midi?
Hoe is de geluids kwaliteit?

Heb wat gechecked maar midi slave lijkt niet te kunnen.
Jammer. verder wel een heel tof ding.

Ik wil vooral de boel aan elkaar kunnen knopen en multitrack opnemen.
Daar is deze prima voor.

Mijn mini setup. Te combineren met mijn SP404 sampler en novation launchkey mini.

Attachments

• DSC_2448.JPG
    DSC_2448.JPG
    248,7 KB · Bekeken: 51
Back