Portable setups - laat'em zien dan!

Led

Stamgast
Om een kort verhaal lang te maken - je setup die je zo kan inpakken en meenemen, neer kan zetten en gebruiken..

Ik zie 'm graag!

Ik laat je die van mij zien als je mij die van jou laat zien 😋

IMG_20220909_003453__01.jpg

Ziet er goed uit!! Hoe heb je de gear aan het deksel bevestigd?

Ik red het niet met ÊÊn koffertje, maar met deze set kan ik mobiel aardig uit de voeten.
Onder de Explorer zitten de nodige kabels, batterijen en zelfs twee speakers verborgen.
Denk er nog even een Roland T-8 bij in de gele koffer en de set is compleet.
Alles in twee koffers en alle kan op batterijen. De explorer blijkt een uitstekende MIDI controller, dus een iPad of laptop mee behoort ook tot de mogelijkheden.

IMG_0640.jpg

Net als ik het leuk vind gitaar buiten te spelen is dat ook leuk met synths.
Heb de Pioneer SP16 nu ook op batterij lopen.
Maar nog niet gebruikt buiten.
IMG_20220520_155157.jpg
IMG_20220514_161743.jpg
IMG_20220514_150741.jpg

Da's ook lekker compact.
Die OP-1 lonkt al tijden, maar de prijs is me te hoog.
Leuke set zo!

nu met de nieuwe op1 zal de OG wel in prijs naar beneden gaan denk ik.

Heel tof om te zien dit! ik ben al maanden bezig een synth in een koffertje te bouwen, en dit motiveert wel om het weer op te pakken en af te maken. ik zal een foto in dit topic plaatsen als het ding werkt. (kan nog wel een kwartaal duren.. heb een boel te solderen)

Met de aanschaf van de s1 heb ik nu een wat compactere setup.
Ook als ik het koffertje met de Hydrasynth Explorer niet kan meenemen heb ik evengoed een compact studiootje mee.

IMG_3205.jpeg

IMG_3206.jpeg

Laatst gewijzigd:
Mogelijk dat hier ook een SP404 komt tzt, maar ik probeer me in te houden en te kijken of ik met Koala Sampler ook kan wat ik wil.
Dat lijkt zo te zijn tot nu toe alleen zie ik even niet hoe je makkelijk audio kan samplen, wat toch een leuk iets is van een sampler...

Kijk oa hier hoe de workflow is met Koala

Inmiddels gevonden waarmee je kan samplen met de iPad, kan oa met deze interface.

Back