Nieuws van Behringer

Of geen geld om containers te gelijk in het magazijn te zetten, wetende dat je marge met de maand kleiner wordt.
 
Behringer K-2 beschikbaar.

Excuses als dit al gemeld is.
 
Behringer K-2 beschikbaar.

Excuses als dit al gemeld is.
De prijs nu is €298, volgens mij niet goedkoper dan anders. Wel opmerkelijk is dat je hem niet vindt via de zoekfunctie op Thomann. Ik vindt hem elders wel voor €275.
 
Polyfone versie van de OSCar synth.( bron matrixsynth.com)
In vergelijking met de originele is dit een gedrocht.
 

Attachments

  • poly oscar.jpg
    poly oscar.jpg
    134,6 KB · Bekeken: 56
Lijkt mij eerlijk gezegd geen Behringer clone, die houden toch een beetje vast aan standaard afmetingen en anders maken ze de synth zoveel mogelijk goed na.
Daarnaast, dit lijken mini keys te zijn en knoppen van Davies, ik denk dat het leuke mockup is van iemand oftewel, fake?

-edit-

Naja, het staat zelfs op de eigen Facebook pagina van Behringer, wat een gedrocht zeg.. pffff... :D
 
Laatst gewijzigd:
Ja, dat is al een poosje zo.
En het gaat inmiddels verder.
Zo zijn alle merken die onder Music Tribe vallen ook al niet meer te koop bij Baxshop.
En hetgeen ze nog hebben liggen gaat met hoge kortingen de verkoop in.

De merken die het betreft zijn, Aston Microphones, Midas, Lab Gruppen, Tannoy,
Turbosound, TC Electronic, TC Helicon, Behringer, Klark Teknik, Bugera, Lake, Coolaudio.
 
Ik heb me eens laten vertellen dat Behringer alleen met 'superpartners' wilde gaan werken, dus de hele grote bedrijven die gewoon per container inkopen in plaats van per pallet. Dat past in hun beleid om door schaalgrootte zo weinig mogelijk kosten te maken want het scheelt natuurlijk een hoop logistiek gedoe. Misschien is dat de oorzaak van het uitstervende Behringer aanbod bij Bax, want Bax is buiten Nederland (en Belgie?) niet zo heel groot geloof ik.
 
Back
Top