ID&T Best 500

Las net dat Flight 643 een ripoff is van Jerry Duck -Pure Engine? hahhha dit word nog grappig allemaal,dus bijna alles is gejat dus..smeuig.....
 
Origineel geplaatst door justin
Las net dat Flight 643 een ripoff is van Jerry Duck -Pure Engine? hahhha dit word nog grappig allemaal,dus bijna alles is gejat dus..smeuig.....

Het ergste van alles vind ik dat ie ook nog is de ambitie heeft om de 'best dance album' aller tijden te maken.
Daar zakt toch je broek van van je kont. Het lijkt er dus op dat 'best dance album' gewoon gelijk is aan 'zo commerieel mogelijk'


BAH!

Arv

PS, born slippy is terecht op 1 vind ik.
 
Zo effe een reply om via de mail op de hoogte te worden gehouden over de verdere ontwikkelingen in deze thread.

Toch grappig dat een "Algemene ID&T Best 500" thread weer omslaat in een tiesto afzeik discussie.

...vermakelijk...

-C-
 
Origineel geplaatst door C738


Toch grappig dat een "Algemene ID&T Best 500" thread weer omslaat in een tiesto afzeik discussie.
-C-


...tja dat zal toch zo zijn redenen hebben denk ik dan...dat gebeurd echt niet zomaar!
 
nu moeten jullie echt ophouden gasten..

Theme from Norefjell is een geweldig nummer! Je moet me nu niet van mn geloof proberen te krijgen hoor..

En flight 643 gejat? t wordt nu wel erg makkelijk natuurlijk.. de meest succesvolle danceartiest afzeiken en beschuldigen is natuurlijk het makkelijkste wat er is.. wat bevestigen jullie weer mooi dat diegene met het meeste succes altijd de meeste modder over zich heen krijgt.. beetje cliche dit..
 
Origineel geplaatst door justin
Las net dat Flight 643 een ripoff is van Jerry Duck -Pure Engine? hahhha dit word nog grappig allemaal,dus bijna alles is gejat dus..smeuig.....

xal het nunmmer eens luisteren!
 
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
nu moeten jullie echt ophouden gasten..

Theme from Norefjell is een geweldig nummer! Je moet me nu niet van mn geloof proberen te krijgen hoor..

En flight 643 gejat? t wordt nu wel erg makkelijk natuurlijk.. de meest succesvolle danceartiest afzeiken en beschuldigen is natuurlijk het makkelijkste wat er is.. wat bevestigen jullie weer mooi dat diegene met het meeste succes altijd de meeste modder over zich heen krijgt.. beetje cliche dit..

Weet je wat cliche is? Mensen beschuldigen dat ze jaloers zijn als ze kritiek hebben op een bekende artiest..
Als je bekend bent moet je het ook kunnen verdragen als iemand het KUT muziek vind. Klaar..


Arv
 
rofl, ik zeg neit dat iemand jaloers is.. dat je t niet mooi vind moet je zelf weten

maar al die verhalen van plagiaat ineens.. komop zeg..
 
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
rofl, ik zeg neit dat iemand jaloers is.. dat je t niet mooi vind moet je zelf weten

maar al die verhalen van plagiaat ineens.. komop zeg..

ik heb het orgineel gehoord en ik moet zeggen die melodie is wel heeeeel erg hetzelfde :D Dat is geen sampletje meer maar een REMIX.. zou ik zeggen
 
[anti - jock trance nag mode :D]

maar goed, Tiesto is een geweldige DJ, als producer is ie best goed vind ik, vooral als ie samenwerkt met anderen..

Ja hij is een fantastische producer, zoveel skills & techniques dat'ie alles zelf maakt. Hij weet er heel veel van. Echt respect.


t feit dat ie de naam van de maker genoemd heeft vind ik eigenlijk voldoende.. een remix zou ook kunnen, maar komop hey, melodielijn?

Errr...dus als ik een melodie van jou ga rippen, wat niet snel het geval zal zijn overigens...maar zuiver hypotetisch...stel, en verdien er vervolgens toch een aardig bedrag mee en geef niks aan zo jou maar zet je wel op de credits...die de doelgroep toch niet zal lezen want volgens mij zijn de meeste trance-jocks half analfabeet. Dan vind je dat dus wel ok?
Tiesto is een nietsnut, een vieze achterbakse dief die niks zelf kan en zich zelf verheerlijkt...en tranceplaatjes aanmekaar mixen...tja nou dat is me een partij moeilijk hoor.

Zo een redenatie bewijst maar weer eens het denkvermogen van een tranceliefhebber :D

[/anti - jock trance nag mode :D]
 
Origineel geplaatst door Raheem23
[anti - jock trance nag mode :D]



Ja hij is een fantastische producer, zoveel skills & techniques dat'ie alles zelf maakt. Hij weet er heel veel van. Echt respect.




Errr...dus als ik een melodie van jou ga rippen, wat niet snel het geval zal zijn overigens...maar zuiver hypotetisch...stel, en verdien er vervolgens toch een aardig bedrag mee en geef niks aan zo jou maar zet je wel op de credits...die de doelgroep toch niet zal lezen want volgens mij zijn de meeste trance-jocks half analfabeet. Dan vind je dat dus wel ok?
Tiesto is een nietsnut, een vieze achterbakse dief die niks zelf kan en zich zelf verheerlijkt...en tranceplaatjes aanmekaar mixen...tja nou dat is me een partij moeilijk hoor.

Zo een redenatie bewijst maar weer eens het denkvermogen van een tranceliefhebber :D

[/anti - jock trance nag mode :D]

fijne vriend, 1 groot verschil.. ze hebben bij die dude van Psyko fuck toestemming gevraagd, hij heeft de track gehoord en ze hebben de rechten gekocht.. dus allemaal netjes geregeld..

en ik vind t allemaal weer veelzeggend hoe jullie iemand op de man aanvallen vanwege zn muzieksmaak.. (mij dus)
 
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
nu moeten jullie echt ophouden gasten..

Theme from Norefjell is een geweldig nummer! Je moet me nu niet van mn geloof proberen te krijgen hoor..

En flight 643 gejat? t wordt nu wel erg makkelijk natuurlijk.. de meest succesvolle danceartiest afzeiken en beschuldigen is natuurlijk het makkelijkste wat er is.. wat bevestigen jullie weer mooi dat diegene met het meeste succes altijd de meeste modder over zich heen krijgt.. beetje cliche dit..



Sorry Prime maar ik noem dit niet zeiken. Het maakt mij niet uit of zijn melodys gejat zijn of niet,dat moet ie helemaal zelf weten. Ik gun hem best de roem en erkenning. Maar toevallig hoorde ik de melody van Norefjell in een andere track,of ik moet het gedroomt hebben.

Maar goed ieder doet tenslotte zijn ding.En vaak moet ik zeggen dat tiesto zonder de uigekiende marketingstrategieen en support echt niet zover had kunnen komen. Kijk maar eens naar bepaalde dingen,daar is echt vet overna gedacht en met doel meer geld,populairiteit en aandacht. Ze weten heus wel tot op welke hoogte ze het weer over een andere boei moeten gooien. En tot hoe ver ze kunnen gaan. Let maar eens op bepaalde dingen rondom tiesto het past allemaal inelkaar als een puzzel en over alles is na mijn uitgedacht!

Even een pluim aan die mensen!!! geniaal
 
nou mooi toch..

en 29 januari ga ik lekker naar invited met ongeveer 700 andere mensen (oeeh... vet groot commercieel feest zeg) en ga ik genieten van mooie muziek..
 
Origineel geplaatst door C-Code
ID & T = Irritant, Dom & Totaal niet geinteresseerd in muziek.

It's the money........forget the rest.

issnie helemaal waar.. 's morgens en zondags enzo hebben ze erg lekkere funky dingetjes.. Pas 'smiddags en 's avonds komt de kolereherrie weer terug :D
 
Origineel geplaatst door Arv
issnie helemaal waar.. 's morgens en zondags enzo hebben ze erg lekkere funky dingetjes.. Pas 'smiddags en 's avonds komt de kolereherrie weer terug :D

lekker hypocriet, keihard zeiken als je t zelf niet mooi vind, maar als er dan iets komt wat je wel leuk vind...
 
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
lekker hypocriet, keihard zeiken als je t zelf niet mooi vind, maar als er dan iets komt wat je wel leuk vind...

nou moet je kappen, ik heb nergens geschreven dat ik ID&T kut vind....

:(
 
Origineel geplaatst door Arv
issnie helemaal waar.. 's morgens en zondags enzo hebben ze erg lekkere funky dingetjes.. Pas 'smiddags en 's avonds komt de kolereherrie weer terug :D

Ja maar die funky dingetjes die jij noemt worden even later weer gebruikt om totaal nietszeggende verzamelalbums mee te vullen onder de noemer "lounge".........Ik heb het 's-ochtends ook wel eens gehoord........het is allemaal zo typisch commercieel verantwoord uitgedacht die programmering.........het kan mij niet boeien. En die waardeloze gasten achter de microfoon zijn niet beter als de meeste amateur zenders. Nee geef mij maar de dance programmering van Kink FM of dingen van de VPRO.
 
Back
Top