ID&T Best 500

word sandy...Underworld dat is echt van die hoornenbrillen amsterdamse grachtengordel webdesigner muziek. Bwuuuurk.

Tony Scott...ja dat had tenminste nog wat...niet veel - maar wel meer dan Underworld :D
 
Ik zou verder toch geen enkele notie aan deze lijst geven...een lijstje gemaakt voor Yorin/TMF/Veronica/Radio538/Trance debielen

ID&T:r
 
Origineel geplaatst door Raheem23
Ik zou verder toch geen enkele notie aan deze lijst geven...een lijstje gemaakt voor Yorin/TMF/Veronica/Radio538/Trance debielen

ID&T:r

ach ***k toch op, er staat vanalles in, trance is de afgelopen tijd een stuk populairder geweest, logisch dat veel trance platen hoog staan,

al is de nummer 1 niet eens trance...
 
alternatieve songtekst

alternatieve songtekst

Ik denk dat zelfs tiesto een ingezonden brief op gaat sturen dat zijn traffic niet op 4 hoort maar meer op 1000 en een trance sprookjes voor harry spotter.

Trouwens als kylie( over je eigen track heen karaoken op de meest prestigieuze show van mtv...prutsnimfo...ik wist dat het dun is wat ze doet maar zo....) en pink erin staan, waarom frans bauer niet...op heb je even voor mij kan je prima roeien...

frans:

heb je even voor mij...
maak wat tijd voorme vrij.
want ik ben toch een held
en mijn hits zijn geteld
dus ik moet er ook bij...

ik kan wel zingen
oweeehoo
maar niet zo goed swingen
oweehoo
om kylie te respecteren
oweehoo
moet ze eerst wat knaps presteren
oweehoo

heb je even voor mij...
maak de lijst voorme vrij.
ruil kylie maar in
haar stem is te min
je maakt iedereen blij...
 
Zoals te verwachten viel met ID&T, staat het weer helemaal vol met gabber.
 
Re: alternatieve songtekst

Re: alternatieve songtekst

Origineel geplaatst door De Voorman
Ik denk dat zelfs tiesto een ingezonden brief op gaat sturen dat zijn traffic niet op 4 hoort maar meer op 1000 en een trance sprookjes voor harry spotter.

Herstel, het is niet zijn traffic!!!
 
Re: Re: alternatieve songtekst

Re: Re: alternatieve songtekst

Origineel geplaatst door sander
Herstel, het is niet zijn traffic!!!

Ik heb ooit geruchten gehoort van iemand die mij vertelde dat een aantal platen van tiesto geproduceert zijn door Cor Fijneman ...
 
bij een aantal platen heeft ie hulp gehad van Cor, maar volgens mij heeft ie traffic echt wel zelf gemaakt..

komop hey.. tis niet de meest gecompliceerde plaat die er is..
 
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime

komop hey.. tis niet de meest gecompliceerde plaat die er is..

.......en dan toch nog hulp nodig hebben.............zucht........... :gaap:
 
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
bij een aantal platen heeft ie hulp gehad van Cor, maar volgens mij heeft ie traffic echt wel zelf gemaakt..

komop hey.. tis niet de meest gecompliceerde plaat die er is..

Absoluut waar.
 
Origineel geplaatst door iCe-9
mmm ja maar niet bij die plaat ...

edit: denk ik ;)
 
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
bij een aantal platen heeft ie hulp gehad van Cor, maar volgens mij heeft ie traffic echt wel zelf gemaakt..

komop hey.. tis niet de meest gecompliceerde plaat die er is..

Zelf nagespeeld,van een track van sean deason's psycho fuk
 
Origineel geplaatst door trash
Zelf nagespeeld,van een track van sean deason,weet alleen de titel niet meer

mmm is dat zo ja.... da vink wel een tegenvaller!
 
ik weet t wel zeker.. ik bedoel, bij elk nummer waar ie hulp bij heeft gehad wordt t gewoon vermeld.. dus ik snap niet waar sommige mensen moeilijk over doen..

en ja, ik ben die hard fan..

Zelf nagespeeld,van een track van sean deason,weet alleen de titel niet meer

is dat zo? dan ben ik benieuwd naar die track.. ik vind traffic trouwens een enorm bout nummer, net als flight 643 en lethal industry, maar dat is ook niet de tiesto sound natuurlijk..
 
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
ik weet t wel zeker.. ik bedoel, bij elk nummer waar ie hulp bij heeft gehad wordt t gewoon vermeld.. dus ik snap niet waar sommige mensen moeilijk over doen..

en ja, ik ben die hard fan..



is dat zo? dan ben ik benieuwd naar die track.. ik vind traffic trouwens een enorm bout nummer, net als flight 643 en lethal industry, maar dat is ook niet de tiesto sound natuurlijk..


hahahaha, mr. fanatic ;)
maar goed... zoals ik al zei... ik had het ooit gehoort... en meestal is zoiets vaak wat meer overdreven!
 
Back
Top