ID&T Best 500

Ik heb het er wel mee eens dat als je gewoon goed verkoop sommige mensen je al snel als comercieel bestempellen.
Dus alleen prutsers zijn niet comercieel.
Hiep hoi ik ben underground (slechte muziekant) :o:
 
:confused: laten alsjeblieft niet de stelling heir verkondigen dat je alleen goede muzikant kan zijn als niemand je goed vind..

aan de andere kant wil t natuurlijk ook niet zeggen dat je heel goed bent als veel mensen je goed vinden..

denk niet zwart wit maar in kleur! :D
 
:D Just for the reaction.. just teasing ;)

whaha

Pcies zo'n onderwerp waar je met dat soort opmerkingen altijd weer leuke reacties krijgt:

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
ochjee, krijgen we dat "commercieel"geblaat weer,

Nee maar als het gewoon lekker klinkt, dan vind ik alles wel top, voor mezelf dan..

Maar er staat wel een hoop sjit tussen in die top zoveel lijsten..
Waarvan je echt denkt: :confused:

MotorCycle is btw wel een van mijn favorites :o: eehhhh

Maar ik ik zeg al nix meer.. :D whahaha
 
hoho, met de stelling dat er ontiegelijk veel meukzooi in staat ben ik t meer dan eens! :D

neemt niet weg dat ik zo'n lijst anzich ontzettend tof vind en dat de top 100/50 voor het meerendeel naar mijn smaak wel aardig klopt..
 
grappig om mensen die ik qau intelligentie hoger schat hier op het forum te zien bekvechten over de smaak van de gemiddelde id&t luisteraar :dubbel:

overigens schat ik de gemmidelde luisteraar van id&t op de leeftijd van tussen se 12 en 16 met de emotionele bagage van een goudvis

kom op heren laat de smaak van id&t geen twistpunt worden a.eu.b
 
Origineel geplaatst door d.b.1
grappig om mensen die ik qau intelligentie hoger schat hier op het forum te zien bekvechten over de smaak van de gemiddelde id&t luisteraar :dubbel:


daar ben ik t mee eens

overigens schat ik de gemmidelde luisteraar van id&t op de leeftijd van tussen se 12 en 16 met de emotionele bagage van een goudvis

kom op heren laat de smaak van id&t geen twistpunt worden a.eu.b

ik vind niet echt nodig dat je zo uit de hoogte en denigrerend over die mensen hoef te doen. Alleen al omdat ik zelf ook vaak luister. Geen andere zender met alleen maar elektronische muziek.
 
nog even op 1 ding terugkomen! cafe del mar staat op #5!! t was cafe del marco V die zo laag stond (en terecht)

edit1: traffic staat op 4! dus ik ben errug benieuwd wat op 1 staat! ik hoop niet flight 643 ofzo

edit2: SILINCE DELERIUM OP #3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

edit3: flight 643 is #2!! ik heb echt geen idee wat 1 gaat worden

edit4: en de #1 is underworld - born slippy, vind ik echt zo jammer, vind er echt geen drol aan, kan me ook nauwlijks voorstellen dat t ID&T publiek dat kiest?!
 
Laatst gewijzigd:
born slippy is natuurlijk het enigste nummer wat massaal bekend is van underworld, er zijn veel betere nummers door underworld gemaakt,maja born slippy is commerciel een geslaagd nummer.
.............
.............
,
Vind het toch een 1ste plaats waard.:D
 
Origineel geplaatst door chrizz
born slippy is natuurlijk het enigste nummer wat massaal bekend is van underworld, er zijn veel betere nummers door underworld gemaakt,maja born slippy is commerciel een geslaagd nummer.
.............
.............
,
Vind het toch een 1ste plaats waard.:D

lol, dat dacht ik wel...
 
xou der niet zo veel waarde aan hechten! Die lijst zuigt. Staan trouwens wel een paar grappige gouwe ouwe op... Die van dune was echt zooo koel vroeger! :)

Joost
 
Dune = 'n gouwe ouwe ?!?!?!?

wat dacht je dan van the Chief van Tony Scott & Groove is in the Heart van D-Lite ????

Damn, maakt me toch wel 'n beetje melancholiek..........
 
Origineel geplaatst door gemmetje
Dune = 'n gouwe ouwe ?!?!?!?

wat dacht je dan van the Chief van Tony Scott & Groove is in the Heart van D-Lite ????

Damn, maakt me toch wel 'n beetje melancholiek..........

goed jij je zin... gouwe wat ouder ;)
en die plaat die je nu opnoemd ken ik zo niet :erm:
 
Origineel geplaatst door iCe-9

en die plaat die je nu opnoemd ken ik zo niet :erm:

kan kloppen: het zijn er nl 2........ 8)

Ze staan iig wel in dat id&t-lijstje !
 
Origineel geplaatst door gemmetje
kan kloppen: het zijn er nl 2........ 8)

Ze staan iig wel in dat id&t-lijstje !

xal ze eens beluiseren, mischien dat ik ze dan wel ken :okdan:
 
Ik dacht dat we hier overeengekomen waren dat je pas underground bent als je plaat bij de FRS in de uitverkoopbak heeft gelegen :)
 
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
edit4: en de #1 is underworld - born slippy, vind ik echt zo jammer, vind er echt geen drol aan, kan me ook nauwlijks voorstellen dat t ID&T publiek dat kiest?!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik bornslippy echt een geweldig nummer vind... die vocal is wel zoooooooo koel!. Wel is die 1e plaats overdreven voor het nummer... er zijn nog wel betere nummers van id&t
 
de volledige lijst!

best500af.GIF
 
Ik begrijp de frustratie mensen, maar die lijst wordt toch naar mijn weten samengesteld aan de hand van meeste aanvragen en de verkoopcijfers.Daar kan Id-t dan ook weinig aan doen.
 
Origineel geplaatst door MIDIoot
Ik begrijp de frustratie mensen, maar die lijst wordt toch naar mijn weten samengesteld aan de hand van meeste aanvragen en de verkoopcijfers.Daar kan Id-t dan ook weinig aan doen.

Ik denk alleen wel dat de nieuwere songs standaard een betere positie hebben gekregen als de oudere....
 
Origineel geplaatst door Blinx
Ik denk alleen wel dat de nieuwere songs standaard een betere positie hebben gekregen als de oudere....

Misschien ligt dat aan het feit dat de nieuwere nummers nou eenmaal ook vaker aangevraagd worden omdat je hen nog niet 1000 keer hebt gehoord.
 
Back
Top