Pakketverzend bedrijven en hun diensten

Eén hoekje is krom maar de hele frontplaat is naar voren gebogen in het midden.
Alsof hij tussen een bankschroef heeft gezeten. Waarschijnlijk hard op de zijkant gestuiterd.
Zo te zien moet de frontplaat er even helemaal af om hem voorzichtig de anderenkant een beetje door te zetten

Eén hoekje is krom maar de hele frontplaat is naar voren gebogen in het midden.
Alsof hij tussen een bankschroef heeft gezeten. Waarschijnlijk hard op de zijkant gestuiterd.
Ai, dat is een typisch E-Mu "kwaaltje", ik heb er zo al meerdere gehad. 100% goed krijg je dat niet meer ; het metaal is als het ware een miniscuul beetje uitgerekt.

Ik heb slechte ervaring met postnl en niet verzekerd. Laatst had ik een klein pakket, de heflt van het max gewicht en 1 kant was 5mm te hoog andere 2 kanten ruim onder de max maat. Moest bij betalen..
Dus tjsa.. tis een verdien model
Nee, he hebt toch niet werkelijk bijbetaald mag ik hopen?? Dat moet je nooit doen bij Postnl !

Gewoon negeren, je krijgt een herinnering, ook negeren, en je hoort er nooit meer wat van (echt!).

Of: je maakt van je neus via een email, zegt dat het slechts 5mm was en ook nog een keer maar de helft van het gewicht, en je krijgt het standaard antwoord : beschouw het verzoek tot bijbetalen maar als niet verzonden.

DPD heeft daar ook een leuke: "de afmetingen van het pakket kunnen tijdens het transport wijzigen". Lees: "als wij uw pakket zodanig plat drukken dat het 3 cm breder geworden is en daardoor buiten de maximum breedte komt, mag u een flinke naheffing verwachten. Dat zal ons leren uw pakket te beschadigen."

76-KT inderdaad; lekker hoor, met extremere settings 😬
Ja doet precies wat ie moet doen, reageert perfect en dus lekker snel.
Ik gebruik m wat minder in nuke/allbuttons modus, tot de max gepusht vind ik ‘m niet altijd even mooi klinken, dan wordt het geluid wat dunner.

DPD heeft daar ook een leuke: "de afmetingen van het pakket kunnen tijdens het transport wijzigen". Lees: "als wij uw pakket zodanig plat drukken dat het 3 cm breder geworden is en daardoor buiten de maximum breedte komt, mag u een flinke naheffing verwachten. Dat zal ons leren uw pakket te beschadigen."
Niks dan goeds over DPD, na enkele duizenden zendingen. En dat meen ik.

Ik heb er in het verleden vreselijke ervaringen mee gehad, de laatste jaren zelden gebruikt maar dat ging toen wel goed. Momenteel wat pakketten met hen verzonden die nog onderweg zijn.

De klantenservice is top (als je het goede nummer belt - voor bedrijven, ooit gekregen van een vriendelijke medewerker ook al heb ik geen bedrijf - zelfs een door jezelf foutief geadresseerd en dus niet geleverd pakket, kun je laten wijzigen en ze bieden het alsnog kostenloos op het goede adres aan. Zonder gezeur 👍
Moet je bij postnl eens proberen... 😭

Fijne service van PostNL; accessoire voor een Blackmagic-camera van 350 euro voor de deur neergepleurd (uren voordat Postnl aangaf dat-ie bezorgd zou worden), terwijl er voor getekend moest worden, maar dat heeft de bezorgert vast vóór ons gedaan.

En natuurlijk eerst even opengemaakt, want de verpakking is ongeveer zo groot als die van een smartphone....

postnl.jpg

Fijne service van PostNL; accessoire voor een Blackmagic-camera van 350 euro voor de deur neergepleurd (uren voordat Postnl aangaf dat-ie bezorgd zou worden), terwijl er voor getekend moest worden, maar dat heeft de bezorgert vast vóór ons gedaan.

En natuurlijk eerst even opengemaakt, want de verpakking is ongeveer zo groot als die van een smartphone....

Bekijk bijlage 3865450
Pff… echt slecht

Mijn PostNL pakket dat volgens track & trace "geleverd" is, is niét geleverd. Ook geen briefje en je kan/wil maar bij zoveel buren aanbellen, iets met niet mijn job enzo. Dus nu begint het circus. En het was een onderdeel dat ik wel graag in huis had, want het hoort in mijn zekeringkast.

Wáárom zijn ze nog steeds niet failliet ?? Dit soort en aantal wanprestaties draait ieder ander bedrijf de nek om...

(Met daarbij de kanttekening dat ze ook nog VERUIT de duurste vervoerder zijn...)

Wáárom zijn ze nog steeds niet failliet ?? Dit soort en aantal wanprestaties draait ieder ander bedrijf de nek om...
Nou ja, het aantal weet je niet natuurlijk. Je hoort de klagers altijd, de 99.5% die wel goed gaat nooit. En het is niet dat de concurrentie beter is, want over iedere pakketdienst wordt gemopperd - meestal over het laatste stukje van lokale pakketpunt tot de bezorging. De bezorger is bijna altijd het probleem, en die wordt pas gewieberd na (voldoende) klachten/incidenten.

Back