Pakketverzend bedrijven en hun diensten

Gisteren bleek dat PostNL een pakketje met een module die ik naar een koper in Italië had gestuurd is 'kwijtgeraakt tijdens het sorteren'. 300 euro foetsie!
Contact opnemen met klantenservice en onderzoek laten instellen.

is mij ook overkomen, maar uiteindelijk toch goedgekomen.

Ja, een onderzoek kan dus niet, vertelde ze me. 'Niet bij dit pakket'... en nee, ze zijn verder niet aansprakelijk.

In alle eerlijkheid, ik heb heel veel verstuurd de laatste tijd en het is eigenlijk altijd goed gegaan, maar dit voelt wel heel machteloos zo.

Dat is vreemd dat een onderzoek niet kan, als er een tracking code is dan moet er op zijn minst een onderzoek gestart worden. Het helpt ook als je een foto hebt van het pakket.

Deze optie ga ik wellicht vandaag proberen
Aangetekend en 500,- verzekering.

IMG_6511.jpeg

De Yamaha QY-700 die ik via Reverb heb besteld is ook verloren gegaan bij PostNL :( Gisteren maar verzoek om terugbetaling gedaan, nog even paar uur wachten of de verkoper nog gaat antwoorden. Verwacht het niet, want die l*l reageert al dagen helemaal nergens op.

Meerdere bestellingen van mij zijn onlangs zoek geraakt, allen betaald met Paypal, afkomstig buiten NL en lokale vervoerder is Post.nl.
Probleem waar ik/we (afzender) achter kwamen is dat er een fout zit bij Paypal, die geeft het adres bij betaling door zonder huisnummer.

Gelukkig zijn bestellingen die met een andere vervoerder gingen (DHL & UPS) wel aangekomen om dat die contact opnamen voor het juiste adres, Post.nl doet dit niet en vervolgens verdwijnen de pakketjes ergens in het proces.
Ga je dus afrekenen met Paypal... neem dan eerst contact op met diegene die verstuurd zodat je zeker weet hij/zij het volledige adres heeft, anders krijg je echt een berg ellende op dit moment.

Meerdere bestellingen van mij zijn onlangs zoek geraakt, allen betaald met Paypal, afkomstig buiten NL en lokale vervoerder is Post.nl.
Probleem waar ik/we (afzender) achter kwamen is dat er een fout zit bij Paypal, die geeft het adres bij betaling door zonder huisnummer.

Gelukkig zijn bestellingen die met een andere vervoerder gingen (DHL & UPS) wel aangekomen om dat die contact opnamen voor het juiste adres, Post.nl doet dit niet en vervolgens verdwijnen de pakketjes ergens in het proces.
Ga je dus afrekenen met Paypal... neem dan eerst contact op met diegene die verstuurd zodat je zeker weet hij/zij het volledige adres heeft, anders krijg je echt een berg ellende op dit moment.
Ik bestel heel vaak met Paypal vanuit het buitenland en heb dit nog nooit gehad. Heb je een 'bijzonder' adres of de velden niet goed ingevuld ofzo? Bij mij staat het huisnummer ook altijd gewoon op het label dus ze hebben het doorgekregen.

Ik bestel heel vaak met Paypal vanuit het buitenland en heb dit nog nooit gehad. Heb je een 'bijzonder' adres of de velden niet goed ingevuld ofzo? Bij mij staat het huisnummer ook altijd gewoon op het label dus ze hebben het doorgekregen.
Ik heb niks bijzonders en alles correct ingevuld, gaat sinds 3-4 weken mis nu. (en 3910,90 euro aan goederen die zoek zijn in het proces)

Ik heb ook een mooie: koper haalt pakket niet op, dus nu sturen ze het terug naar een pakketpunt en niemand kan me zeggen WELK punt... En als ik het niet op tijd ophaal sturen ze het terug naar de afzender. :kroon:

Laatst gewijzigd:
UPS… om 14:18 bericht dat zending geleverd is (ik ben op m’n werk).

Ik kom om 16:45 thuis:

IMG_4003.jpeg

Ik zou het ook even melden bij Musicstore met de foto erbij. Die zijn in dit geval waarschijnlijk ook niet zo blij met UPS.
.
Dat heb ik ook een paar jaar geleden ook eens gedaan, toen ik uiteindelijk m'n pakket vond bij een stel toeristen in de gang van een Airbnb appartement. Ik had eerder op 10+ andere adressen aangebeld, en vond uiteindelijk een buur die dacht te hebben gezien waar UPS die middag iets gedropt had. Ik kookte, en in die toestand musicstore om uitleg gevraagd. De volledige reactie: 'Toch fijn dat je het uiteindelijk nog gevonden hebt?' Helemaal nooit meer iets besteld.

Ik zou het ook even melden bij Musicstore met de foto erbij. Die zijn in dit geval waarschijnlijk ook niet zo blij met UPS.
Heb ik inderdaad gedaan, met erbij dat ik verwacht dat UPS een klacht van hun serieuzer nemen dan als ik het zou doen.. hopelijk helpt dat een beetje…

Jemig… ik denk dat je geluk hebt dat het pakket er nog staat.
Dat dus.. stond echt goed in het zicht.. gelukkig was het betrekkelijk rustig vandaag in de straat blijkbaar…

Maar sowieso geen UPS meer voor mij.

Jemig… ik denk dat je geluk hebt dat het pakket er nog staat.

Het is Musicstore die geluk heeft dat het er nog stond. Gedoe voor @Zoidsity als dat niet het geval was, en dat heb je liever niet, maar Musicstore was de verantwoordelijke om het op te lossen als het wel fout was gegaan. En om het verder uit te vechten met UPS, daar is @Zoidsity geen partij in.

ook fijn dat er kij groot een gitaar en music store op de doos staat zodat mensen weten dat er iets duurs in zit waarschijnlijk

Back