deathspell
Ouwe rot
Dus niet aangetekend en verzekerd tot €500 gedaan?
Helaas... het ging eigenlijk altijd goed. Tot nu dan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dus niet aangetekend en verzekerd tot €500 gedaan?
Contact opnemen met klantenservice en onderzoek laten instellen.Gisteren bleek dat PostNL een pakketje met een module die ik naar een koper in Italië had gestuurd is 'kwijtgeraakt tijdens het sorteren'. 300 euro foetsie!
Ik bestel heel vaak met Paypal vanuit het buitenland en heb dit nog nooit gehad. Heb je een 'bijzonder' adres of de velden niet goed ingevuld ofzo? Bij mij staat het huisnummer ook altijd gewoon op het label dus ze hebben het doorgekregen.Meerdere bestellingen van mij zijn onlangs zoek geraakt, allen betaald met Paypal, afkomstig buiten NL en lokale vervoerder is Post.nl.
Probleem waar ik/we (afzender) achter kwamen is dat er een fout zit bij Paypal, die geeft het adres bij betaling door zonder huisnummer.
Gelukkig zijn bestellingen die met een andere vervoerder gingen (DHL & UPS) wel aangekomen om dat die contact opnamen voor het juiste adres, Post.nl doet dit niet en vervolgens verdwijnen de pakketjes ergens in het proces.
Ga je dus afrekenen met Paypal... neem dan eerst contact op met diegene die verstuurd zodat je zeker weet hij/zij het volledige adres heeft, anders krijg je echt een berg ellende op dit moment.
Ik heb niks bijzonders en alles correct ingevuld, gaat sinds 3-4 weken mis nu. (en 3910,90 euro aan goederen die zoek zijn in het proces)Ik bestel heel vaak met Paypal vanuit het buitenland en heb dit nog nooit gehad. Heb je een 'bijzonder' adres of de velden niet goed ingevuld ofzo? Bij mij staat het huisnummer ook altijd gewoon op het label dus ze hebben het doorgekregen.
UPS… om 14:18 bericht dat zending geleverd is (ik ben op m’n werk).
Ik kom om 16:45 thuis:
.Ik zou het ook even melden bij Musicstore met de foto erbij. Die zijn in dit geval waarschijnlijk ook niet zo blij met UPS.
Heb ik inderdaad gedaan, met erbij dat ik verwacht dat UPS een klacht van hun serieuzer nemen dan als ik het zou doen.. hopelijk helpt dat een beetje…Ik zou het ook even melden bij Musicstore met de foto erbij. Die zijn in dit geval waarschijnlijk ook niet zo blij met UPS.
Dat dus.. stond echt goed in het zicht.. gelukkig was het betrekkelijk rustig vandaag in de straat blijkbaar…Jemig… ik denk dat je geluk hebt dat het pakket er nog staat.
Jemig… ik denk dat je geluk hebt dat het pakket er nog staat.