Waar luister je NU naar? II

Interessant obscuur discoplaatje heb je gepost.
Ik zat te luisteren door de monitors maar ik hoorde allerlei spannende sounds links en rechts dus ff opnieuw geluisterd met de headphone op.
 

Ben je nog steeds in de bluesmood, lekker toch? :okdan:

Ik zat gisteren weer 'ns naar een oude favoriet van me te luisteren naar Frank Marino/Mahogany Rush, lekkere psychedelic bluesrock, misschien ook wel wat voor je.
In de eerste track zit oa ook een mellotron;



 
Geen idee of hij geremastered is maar ik kwam hem vorige week tegen in een playlist op Spotify van mijn helden "Unknown Mortal Orchestra" aanrader als je van obscure muziek houdt!

 
Ben je nog steeds in de bluesmood, lekker toch? :okdan:
Ja op het gitaar forum post ik allemaal ambient en synthwave tracks. :D
Ik zat gisteren weer 'ns naar een oude favoriet van me te luisteren naar Frank Marino/Mahogany Rush, lekkere psychedelic bluesrock, misschien ook wel wat voor je.
In de eerste track zit oa ook een mellotron;





Ik ga ze vanavond even luisteren. :W
 
De muziek aan het beluisteren van, en, de interviews met 8~ Laurie Spiegel 8~ (vooral bekend omwille van "Harmony Of The Worlds" - maak desnoods gebruik van een vrij bekend massamedium als je haar nog niet kent) ;)
 
Ik had dit album op tape opgenomen.
Anyhow ben er wat verslaafd aan het raken. Heb ook 2 volca modulars die in een tas zitten met mixer en volca kick en een uafx delay.
Ga binnenkort ook eens in de tuin dingen opnemen.
Beatloos heeft wel de voorkeur.
Ik luister maar weinig electronische muziek maar dit gaat er goed in.

 
Woningnood. Dat raakt zoveel mensen, op dit moment. Zo ook Hans de Booij, las ik hier. Aardig liedjes had hij, Annabel kent bijna iedereen wel, denk ik. Deze is nog wat leuker.



Sterkte, Hans.
 
De overheid verzint van alles om de mensen dakloos te krijgen.
Ik zou een `mooie baan` kunnen krijgen om de daklozenkrant te verkopen bij het centraal station. Met dat zakcentje en dan onder een brug slapen of bij het Leger des Heils.
De amazing stroopwafels muzikanten hebben ook zo`n carrière op straat.
tering
 
Back
Top