Je komende 3 aankopen??

1. Mono/Poly
2. Machinedrum
3. Jomox (die rackversie)
4. en nog veel meer maar eerst wat hier boven staat... nou ja misschien dat ik eerst nog een TL-Audio 5021 koop endie aansluit op een 12 sporen mixer van spirit die ik ook nog moet kopen om m`n synth `s op te zetten.
 
  • 19" rackbehuizing, 1/2 size
    Nou ja, kopen... ik mag 'm binnenkort uit iemands berging komen wegtakelen.
    Wat ben ik toch blij dat ik een Zwødse verhuismøbiel rijd, en géén Smart! :D
  • Kabels, kabels, kabels...
    Om eindelijk àl die synth-outputs in vol ornaat aan m'n new & improved mixer te kunnen knopen!
  • Een mooi 19" effecten-apparaat voor rare effecten, merk & type nog te bepalen.
    Omdat ik wegens bovenstaande mixer eindelijk ruimte heb voor méér dan 2 mono sends/returns...

Stiekeme wensdroom: 'n Oberheim OB-8 met MIDI. Als iemand er ééntje weet, stuur me een pb'tje! :)
 
-Korg Legacy collection (is onderweg)
-Tr-808 met midi (misschien)
-SCSI kaart
 
Origineel geplaatst door omc
1. Yamaha cs1x (binnen 2 maanden, is niet zo duur :D)
2. Yamaha XN200 (na die 2 maanden, is ook niet zo duur)
3. Virus b of c (voorlopig geen $$ voor) =(
Lol , even mezelf quoten na een jaartje.
Die cs1x is er nooit gekomen en zal er ook niet meer komen denk ik.
Die yamaha xn200(?? an200 zeker) is alweer maanden de deur uit.
Virus b of c, misschien ooit maar voorlopig niet.

Wat kwam er wel...

KS rack
Juno2
Nieuwe pc

Nieuwe wensen:

Jomox airbase
Mam mb33 II
JP8080
 
Waarschijnlijk het volgende:

- Behringer BCR200
Lijkt me erg handig voor het besturen van softsynths en andere dingen...
- Nord Rack 3
Eigenlijk is ie me te duur, maar een hele lekkere synth, en ik wil toch wat meer de hardware kant op.
- Standaard voor m'n mixer
Vooral als die Nord Rack 3 er gaat komen en die BCR2000, dan wordt het erg krap op m'n bureau...
 
In deze volgorde:

-Eindelijk een Intel PC (zelf ineengebokst met midex3/8 SX3/4?(want het gaat snel bij steiny) en RME audio,2xTFT)
-Hout om een nieuwe opstelling te maken + bureaustoelen met hoge rugleuning (geen lederen stoelen)
-Focusrite ISA220 of een ander vergelijkbare channel


droomt van:

-Eventide Orville of èèn van de andere uit de serie
-02R96


Maar wat ik nog het meeste van al prefereer is een pak goede inspiratie blijven doorkrijgen en tijd zat om deze allemaal uit te werken. :)
 
- Juno 60 (deze week nog, als alles goed gaat)
Dan eerst even mijn motor verkopen. En als de opbrengst de moeite waard is:
- Kenton PRO-DCB interface voor die Juno
- DX200

Ik hoop op die manier een aantal geluidsgaten in mijn huidige set te kunnen dichten.
 
Stiekem vier ;)

- Novation remote 25
- 19" tafelmodel rack
- M-Audio Thru 3x8
- Alesis Monitor Ones Active
 
- Muizenvallen!!!
- Luchtverfrisser
- Nieuwe isolatie
 
1) iets met blazers.. (opblaaspop wellicht en mik mijn vriendin eruit) dat maakt weer geld vrij om andere zaken te kopen..}:|

2) gehoor apperaat omdat ik te lang naar mijn slechte geluid en vooral gelul heb geluisterd...

3) een rolstoel,.. bij die tijd (dat ik nog geld heb om weer dingen aan te schaffen) ben ik allang oud en versleten,.. en weet ik misschien niet eens meer dat ik muziek maken zo leuk vond... :Z
 
1) Hele meuk midi en audio kabels en connectors (zaterdag)
2) Nord modular keyboard
3) Oberheim OB-12
 
Een Midex 3 voor 't verkeer tussen de Micromodular en de editor te regelen, m'n oude midi-interface (die ik daarvoor gebruikte, die van de Hoontech C-port) laat 't ding nu in ieder geval crashen.
 
- Creamware 6-DSP uitbreidingsboard is op het moment onderweg :D
- Ik zou heel graag een setje Mackie HR624 willen hebben, aangezien ik nog steeds op gare hifi speakers en een niet al te beste koptelefoon zit af te mixen... maar dat zal pas zeker over een dik half jaar zijn of langer =(
- Creamware A16 Ultra breakout box
 
En de Midex komt er met een beetje mazzel morgen aan :). Nu doorsparen voor een deugdelijke microfoon, die moet ik nog hebben... en eigenlijk een strakke ADAT-doos zodat ik weer wat extra ruimte heb in m'n mixer :).
 
Back
Top