Je laatste 3 aankopen??

Samen met de brushes?
Had geen brushes, maar mallets met zo'n vilten tip werkt niet goed op de Nord Drum pads. Daarnaast is het ook niet zo heel veel stiller. Die rubber tips op de stokken doen ook niet heel veel, maar wel iets. Maar dat speelt wel prima verder. Die hou ik dus maar. Al met al zal ik me neer moeten leggen bij het feit dat het ding niet veel stiller te krijgen is en daar rekening mee houden mbt tijden dat ik erop kan spelen.
 
Contactgeluid is gewoon hard, zelfs op hoge sensitivity en minder hard hengsten (en natuurlijk wil je gewoon hard hengsten :D )
 
Er is niet veel aan te doen.
Er zit nou eenmaal best een kracht op de punt van zo een stok.

Je kan wel 4a drumsticks proberen.
Daar speel ik iig fijn mee.

- Rossum Electro-Music Evolution Variable Character Ladder Filter
- Soma Ocean
- zak mono minijacks
- zak leds om een vactrol te fixen.
 
Ja misschien volgende keer als ik bij een kleine bestelling wat extra nodig heb voor gratis verzending dat ik eens zoiets erbij koop. Ik heb nu 5A.
 
- Soma Ocean
De Quantum Ocean? Ben benieuwd wat je ervaring ermee is. Ik ben er nieuwsgierig naar, maar het lijkt me vooral een hele dure ruis generator. Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk wat het meer doet dan twee analoge noise sources links en rechts pannen

- Eventide Micropitch Immersive
- Roland Aira TB-3
 
71CFBEE0-E113-453B-B59F-EC33D4FC3C79.jpeg
439A47D5-2172-4FA8-8F2A-EE3E75F64BE3.jpeg
C1DCEF65-DE81-4287-94F6-284ECCFD839E.jpeg
 
De Quantum Ocean? Ben benieuwd wat je ervaring ermee is. Ik ben er nieuwsgierig naar, maar het lijkt me vooral een hele dure ruis generator. Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk wat het meer doet dan twee analoge noise sources links en rechts pannen

- Eventide Micropitch Immersive
- Roland Aira TB-3
hey ja. idd die.
ben ook benieuwd.
ik mis de ze best wel. dus 1 als therapie, relax
maar ook in ambient patches.
we zullen zien.

herl lang geprobeerd pcb's van deze te krijgen maar das niet gelukt.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Rete zeldzame cassette shit:
  • Casio CZ-1 demo en patches cassette, kleine originele box, Italiaans
  • Yamaha WX7 voor TX81Z Demo Cassette, Japans
  • Yamaha WX7 patches voor TX81Z Cassette, grote originele box, Japans
En:
  • Roland SH-32 12" Vinyl Demo, Japans

Ik ga hard op dit soort obscure vondsten
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
hey ja. idd die.
ben ook benieuwd.
ik mis de ze best wel. dus 1 als therapie, relax
maar ook in ambient patches.
we zullen zien.
Als Soma fanboy heb ik er ook regelmatig naar zitten kijken en ook dat bijbehorende boekje doorgelezen. Het is wel interessant maar ook nogal esoterisch. De nieuwsgierige en cynische Nap botsen hier. Op basis van de info die ik van het ding heb, ben ik wel bezig geweest zelf iets vergelijkbaars te knutselen met noise sources uit mijn Matriarch en 2600. Het lijkt op de demos die op youtube staan, maar je hebt natuurlijk niet die touch plates etc. Maar ja, wat daar het effect dan van is. Ik vind white noise op zich wel prettig als zacht achtergrondgeluid, want het heeft wel een bepaald kalmerend effect (als wind door de bomen of een waterval in de verte) en helpt ook tegen tinnitus. Maar ben dus erg benieuwd vooral naar de meerwaarde van dit specifieke apparaat ten opzichte van zelf een noise generator aanzetten. Ik hoor graag je bevindingen.
 
Ja Vlad overdrijft in veel van zijn marketing.
Je kan idd makelijk met een stereo filter, noise en wat langzame lfo's zoiets maken.
Alleen kun je die niet meer naar bed nemen.

Het is dus vooral practisch.
Veel te duur maar goed anders moet ik heel veel tijd stoppen in een zelfbouw ding en daar heb ik geen zin in.

Dat esoterische en die touch plates zal allemaal wel.
Lijkt me een beetje slap geprul.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Wordt tijd dat ik weer wat koop, of ik ben een synthwees straks.
Zeker geen Behringer,dan spring ik nog liever van de Empire state building op een fiets zonder zadel.
 
Wordt tijd dat ik weer wat koop, of ik ben een synthwees straks.
Zeker geen Behringer,dan spring ik nog liever van de Empire state building op een fiets zonder zadel.
Heb je iets tegen Behringer ?
 
Ja, doen! De lift in het gebouw naar boven is echt spectaculair snel. :okdan:
Weet ik niet.Door de drukte toen,heb ik de trappen moeten nemen,3 uren aanschuiven.Toen ik boven was was het nacht, maar het uitzicht was wel spectaculair.
 
Back
Top