E-licktronic Yocto (TR-808 clone)

Laat ik het anders brengen, deze 808 replica heeft een clap die niet overeenkomt en een sequencer die niet overeenkomt met het origineel.

de clap in het filmpje zou een fout zijn van de bouwer, dat komt wel goed veronderstel ik

Nee, als het overeenkomt a la een Xoxbox van Mode Machines is het absoluut geen flop.

zeg maar de adafruit x0xb0x, enige wat mode machines doet is hun logo erop zetten ;)
daar was de uitvoering van de sequencer wel een flop te noemen, omdat het compleet anders werkt als de sequencer op de 303. Het voordeel dan weer is dat het open source hard- en software is.. Zodat andere mensen het sequencer probleem konden oplossen (zie n0nx0x2)

De 808 sequencer daarentegen is gewoon een simpele step sequencer, op de fill-in na denk ik is er weinig speciaal op aan te merken, dus ze zouden al dik hun best moeten doen om deze te verpesten :P
Iemand dat ik ken heeft geïnformeerd ernaar en ze zouden de sequencer code open source maken.
 
patterns editten en ook wisselen terwijl de sequencer loopt zoals de 606 toch? Is wel heel fijn. Als deze dat kan met zn midi out + onboard sounds die een 808 goed benaderen is het absoluut een interessant bak.
 
In het youtube filmpje zet ie hem eerst op stop voor hij van write naar play over gaat.. maar dat wil in feite nog niets zeggen.
 
Houd iemand hier het nog dagelijks in de gaten wanneer hij leverbaar is? :D
Ik wil hem zeker, al hou ik het niet altijd in de gaten..

EDIT:
"THIS PRODUCT IS NO LONGER IN STOCK"
Stond dit er voorheen ook al? Was hij heel eventjes leverbaar??
 
Laatst gewijzigd:
Zie de volgende link:
http://www.e-licktronic.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=148
Daar wordt het volgende aangegeven:

Due to a lot of request we make a waiting for the third batch.
Simply tell:" I want one" on this topic and i add your name on the waiting list.


Dus voor de geïnteresseerden.... een accountje aanmaken, "I want one" droppen en afwachten maar :)
 
ja dat is die Aira of Aria of ander troep mhond ,heeft niets te maken met een roland 808 hoor.
 
Ik ga wellicht een kit uit de volgende batch bouwen. Wie doet mee?
 
ik zit ook in batch 4 :) en wil ook een andere case...
 
Ik heb ook liever een ander soort case. Die plexi doosjes worden snel stoffig, krassen gauw en zijn niet zo fraai om naar te kijken.
 
Hieristiedan !

Yocto-42%20Small.jpg
 
Back
Top