Nieuw nummer gemaakt!

Ik mis een ultra laag iets, vocals en met wat meer werk aan de drums heb je een erg lekkere plaat! :okdan:
 
Hmm autotune. In reason hebt ge enkel autotune en wat effecten maar dat kan miss ook wel werken. Eens proberen :)
 
Echt onwijs lekkere track dit.. heb em al een paar keer gehoord nu :halleluja :okdan: Er zit iets in.. 'k weet niet wat het is.. herken het uit een andere plaat of het is gewoon onwijs catchy :D

Die leadjes met die snelle vibrato zijn echt onwijs lekkah.. maar vind die akkoorden helemaal master :okdan: Misschien op sommige gedeeltes nog 'n lekker subbasje eronder.. zoals eerder aangegeven.. maar is zo al onwijs lekker qua opbouw en sfeer dit :luv:
Hoorde 'n tijdje terug ook al zo'n lekkere relaxte track van je ;) like ur style :okdan:
Proef ook hier weer die lekkere slow jam / rap vibe qua arrangement.. een rap zou dus ook niet misstaan :okdan:
Alhoewel een talkbox vocal ala "California love" van 2pac zou ook zeker werken.. Het is met die melodietjes al wel lekker aangekleed maar iets van een zanglijn of iets van vokalen zou zeker van toegevoegde waarde zijn.

Natuurlijk wil ik me niet opdringen maar zoals VCOVCA al aangaf.. er zijn een aantal forumleden die ook vokaal bezig zijn hier... o.a. PabloDeMode en ikke ;) :engel:
 
Lekker bezig Gijs..... verfrissend, mis iets maar weet niet wat en klinkt imo een beetje mat qua geluid.... Vind dit wel heel erg leuk, misschien een remix maken met de tips van een paar door andere leden eerder genoemde ingrediënten..... Maar qua opzet zeker geslaagd :okdan: :okdan: :okdan:
 
Bedankt voor de leuke feedback! :D Is altijd leuk om te horen. Nu zoals ik al zeg kan ik niet zingen maar als iemand wilt proberen mag die altijd een pm sturen! :)
 
En er zijn hier genoeg mensen goed bij stem. Anders kent mijnheer Lansbergen hier nog wel wat dames die een goeie strot hebben.

Welja :D

Persoonlijk zou ik voor de heer MacGyver gaan (stemtechnisch althans). Past perfect bij deze stijl.

EDIT: Zo, 33 downloads... (+1)
EDIT 2: 88.2 bpm??? :? :D
 
Laatst gewijzigd:
Zeer vette track!
Heb trouwens het idee dat ik bij die eerste Daft Punk track naast de waarschijnlijke autotune ook nog een tweede stem hoor met talk box.
Die talk box gebruiken ze wel vaker, zou (vind ik dan) ook erg goed bij dit nummer passen.
 
Vandaag eindelijk de tijd en inspiratie gevonden om wat vocalen op te nemen voor deze te gekke track.. microfoon opgesteld.. poging tot het schrijven van wat lyrics.. :D
Anyway, er kan.. en zal waarschijnlijk nog van alles aan veranderd gaan worden.. dit is de grove schets na een middagje jammen. :okdan:

https://soundcloud.com/macgyvergear/wyoning-first-vocal-try-out
 
Zowel met als zonder vocal uitstekende track!
 
Haha.. drank voor de reacties :mega: :D

't Is al bijna weer een jaar terug dat ik me voor het laatst heb gewaagd aan het schrijven van een tekst, dus best wel weer effe wennen.. maar heb toch wel weer veel lol bij het maken gehad.. rijmwoordenboek erbij.. passen en meten met lettergrepen :D

Natuurlijk weet ik dat het een synthesizer forum is maar meningen over de vocalen zijn welkom :) Heb het gewoon ingepast in de track zoals ie in de O.P. staat maar wellicht zijn sommige leads hier en daar wat druk nu samen met de vocalen. Meningen zijn welkom dus.. :okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Lekker nummertje, Ik luister op een koptelefoon en naar mijn smaak klinkt de mix met vocalen goed.
 
Het is al een tijdje geleden dat we hier wat gepost hebben. Maar Macgyvergear heeft de tekst met enkel aanpassingen opnieuw ingezongen. Nu zijn we wat bezig geweest met het afmixen, uiteindelijk hebben we twee versies gemaakt eentje heeft wat meer laag en de andere wat meer hoog. :) Persoonlijk vind ik dat het nummer wat meer hoog nodig had dus gaat mijn voorkeur naar de versie met meer hoog. Wij hadden graag ook jullie meningen gehad dus post ik hier de twee versies.

https://soundcloud.com/santacompana/wyoming-master-16bit

https://soundcloud.com/santacompana/wyoming-1
 
lekker lekker lekker! :)
Zit op 8inch mackies te luisteren en in mijn ruimte werkt de lage versie stukje beter. Voller en dieper natuurlijk. meer harmonie gevoel. Waarom zo je dat weg mixen in de hoge versie? :P anyway. Vooral de snare popt er beter uit. lekker
 
Back
Top