Vsti midi out opnemen op audio spoor

Inmiddels heb ik de routing gevonden en ik zal de handleiding van Cubase 6.5 nog eens nalezen
of ik er ook had uitgekomen.
Op dit forum had ik gehoopt de routing zo even te horen, maar dat heeft niet zo mogen lopen
Eigenlijk moet ik een routing tutorial doorlopen vo0r Cubase( maar het geldt ook in andere mixers: sends)
Ik kan me nog van lang geleden iets herinneren van Orion pro met sends en recent met Mulab..was weer weggezakt
Het juist kunnen beredeneren van de routing van hoe en waarom daar ontbreekt het even nog aan
Bedankt

Ik snap dat je het complex vind als je er nog nooit (of heel lang niet meer) mee gewerkt hebt. Maar er zit wel een duidelijke logica in, en de hints en tips van mede-forumleden hier waren wel juist.
En de Export->Audio Mixdown functie spreekt toch regelijk voor zich.
Maar je hebt het dus nu gevonden. Dan hoef je de handleiding er toch niet meer op na te lezen? Succes ermee in ieder geval.
 
Volgens mij hoef je daar geen verstand van muziek voor te hebben. Wel van geluid....
Klopt het gaat hier om muzikaal geluid, maar om een piano akkoord te kunnen analyseren moet je hem wel kunnen herkennen/spelen
Dus vandaar dat muzikale kennis ook een rol speelt bij het ontwikkelen van een algoritme lijkt me.
 
Maar je hebt het dus nu gevonden. Dan hoef je de handleiding er toch niet meer op na te lezen? Succes ermee in ieder geval.
Ik heb wel het idee dat de hints van de forumleden niet in de buurt zaten van de routing die ik nu heb ingesteld in Cubase 6.5, maar goed
 
Valt tegen om een midi noot uit een wav file te extraheren
Ik heb het originele midi spoor + audio hiervan opgenomen op een audio spoor + midi noten extractie uit de audiotrack

Als je ze alle driee beluister dan is die met de midi track het duidelijkst van de instrumentklank
Kan zijn dat de wav file ook al iets minder klinkt ?
En dan weer de noot extracti euit de audiofile.. groot verschil met de originele midi track..niet acceptabel lijkt me

Betekent dat midi noten uit de flexphraser midi spoor extraheren..niet gaat werken met zoveel kwaliteitsverlies
Misschien is Melodyne nauwkeuriger, want welke midi data uit het audisopoor word genegeerd ?

Ikga het nu eens voor een flexphraser zelf proberen..hebhet eerst met een gewooon midi instrument gedaan
Bedankt voor de help
 
Back
Top