help ik verlies me basse in de mix

omg :D:D:D wat gebeurt hier !

Twee 150- posters gaan los op elkaar en de rest volgt. Don't feed the trolls !!!
En diploma's zeggen niks over autisme spectrum achtige stoornissen of neigingen daartoe.
Dat is inclusief psychologen en psychiaters. IQ testen met hoge scores zeggen net zo min iets.
Om over emotionele intelligentie nog te zwijgen. En dat bedoel ik in het algemeen, dus ban me niet :D

Afmixen met koptelefoon is wat vreemd idd, maar kan wel helpen sommige dingen te horen die je normaal niet zo goed hoort, incl. bassen. Tenminste, dat is mijn ervaring met de k701 van akg.

Een boombox is niet aan te raden om mee af te mixen. Je kan verwachten dat die bij voorbaat een vertekend beeld geeft. Die philips speakers kunnen inderdaad een oplossing betekenen voor je huidige setup. Ik hoor graag hoe die je bevallen :okdan: !
 
omg :D:D:D wat gebeurt hier !

Twee 150- posters gaan los op elkaar en de rest volgt. Don't feed the trolls !!!
En diploma's zeggen niks over autisme spectrum achtige stoornissen of neigingen daartoe.
Dat is inclusief psychologen en psychiaters. IQ testen met hoge scores zeggen net zo min iets.
Om over emotionele intelligentie nog te zwijgen. En dat bedoel ik in het algemeen, dus ban me niet :D

Afmixen met koptelefoon is wat vreemd idd, maar kan wel helpen sommige dingen te horen die je normaal niet zo goed hoort, incl. bassen. Tenminste, dat is mijn ervaring met de k701 van akg.

Een boombox is niet aan te raden om mee af te mixen. Je kan verwachten dat die bij voorbaat een vertekend beeld geeft. Die philips speakers kunnen inderdaad een oplossing betekenen voor je huidige setup. Ik hoor graag hoe die je bevallen :okdan: !

Niel!! Nog 10 berichtjes en ik behoor tot de 150 categorie he

Maar als we jou moeten geloven maakt het allemaal niet uit wat je doet of gedaan hebt, intelligent zijn we geen van allen :p
 
omg :D:D:D wat gebeurt hier !

Twee 150- posters gaan los op elkaar en de rest volgt. Don't feed the trolls !!!
En diploma's zeggen niks over autisme spectrum achtige stoornissen of neigingen daartoe.
Dat is inclusief psychologen en psychiaters. IQ testen met hoge scores zeggen net zo min iets.
Om over emotionele intelligentie nog te zwijgen. En dat bedoel ik in het algemeen, dus ban me niet :D

Je zult in ieder geval verheugd zijn te zien dat je tot voorbeeld dient met het in het zonnetje zetten van medeforumleden door middel van je handtekening!

Maar goed, ontopic; ik steun het betoog voor aanschaf van de eerder genoemde yamaha hs50's. mooie goedkope oplossing om mee te beginnen.
 
Ik zal nog eens een opmerking maken over bassen en basse. ;-)
Ik wilde daar helemaal niet vervelend mee zijn, omdat ik ervan uitga dat iedereen het prettig vind om dingen te leren die hij/zij zelf niet goed doet.(*) In dit geval was het duidelijk geen typefout, want in het berichtje stond het 3 maal. Ik zou het prettig vinden en er mijn voordeel mee doen.

Overigens zeg ik niet dat TS dat niet doet, maar de heisa die er daarna onstaan is, is wat overdreven. Spelling is blijkbaar een teer onderwerp. Ik zou het zelf graag veel beter willen kunnen en ik ben jaloers op mensen die dat perfect in de vingers hebben.


(*) alhoewel ik ook vaak merk dat mensen heel slecht tegen kritiek kunnen. De meesten gaan direct in de verdediging en zullen niet snel volmondig een fout erkennen.


Paul
 
Jongens asjeblieft.....
Ik heb alle 5 de pagina's doorgelezen.
Kunnen jullie nu alleen maar mekkeren over de grammatica en spellingsfouten van de topicstarter?
En dan, het ergste van alles, op elkaar gaan lopen fitten om elkaars grammatica.

Ik denk dat het volgende moet gebeuren:
Of deze kansloze discussie stopt nu en word er serieus op de topicstarter in gegaan. Of een moderator moet dit topic even verplaatsen naar een ander forum en de titel wijzigen naar: "Het nationale Synthforum zeik-elkaar-af-met-zeer-slechte-spelling-en-grammatica topic!"

Serieus mensen, de beste stuurlui staan aan wal en zitten duidelijk niet op synthforum.

Om dan nu nog enigsinds een serieuse bijdrage te leveren aan de vraag van de topicstarter....

Als ik jou was zou ik daadwerkelijk kijken naar studio monitoren.
Deze zijn er natuurlijk ook in verschillende gradaties en kwaliteiten.
Overigens doet de plaatsing van studio monitoren ook veel met geluid, zoals ik inmiddels zelf ook heb ondervonden en om die reden dus ook een verbouwing ga doorvoeren.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Wanneer je verder nog vragen heb kun je gerust een PM sturen of eventueel een nieuw topic openen (waar vervolgens helft van de SF-leden elkaar weer gaan lopen afbekken op het onjuist gebruik van de Nederlandse grammatica en spelling).

Heel veel succes toegewenst!
 
En daar hebben we dan weer het welke studiomonitoren topic voor :D
 
Back
Top