help ik verlies me basse in de mix

Waarschijnlijk ben je gewoon niet zo slim. Maar een "bij" die mogen er ook zijn.

Maar ik denk dat ik een beetje teveel schop tegen hele conservatieve mensen, als je je aan gesproken voelt sorry.

Ja dat master of science diploma op de universiteit van tilburg hebben ze me zomaar gegeven :s

Wat heb jij gedaan als ik vragen mag?
 
gezopen, drugs gebruikt, mn studie niet afgemaakt, in de kroeg gewerkt en plaatjes gedraaid..
dus?
hehe
 
heb ik dat recht niet dan?
ik heb overigens een prima plekkie in deze maatschappij gevonden hoor
je hoort mij absoluut niet zeiken over mijn bestaan
overigens heb ik er heel veel aan gehad om niet te studeren hehehe
 
Ja dat master of science diploma op de universiteit van tilburg hebben ze me zomaar gegeven :s

Wat heb jij gedaan als ik vragen mag?

Waarschijnlijk ligt het niet aan welk diploma je hebt, maar hoe goed je kan veranderen. Is het daarom ook niet dat de meeste diersoorten uitsterven.

flexibiliteit dat is de toekomst.
 
Betrapt! :D
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    22,2 KB · Bekeken: 137
Even serieus. Ik word moe van dit soort forum vervuiling te zien op SF. Dit is een forum voor mensen die met muziek bezig zijn, en niet met taal. Zo lang je iemand begrijpt moet je er geen probleem van maken of diegene vriendelijk verzoeken of ze wat meer hun best willen doen.

En nu ophouden a.u.b.
 
Waarschijnlijk ligt het niet aan welk diploma je hebt, maar hoe goed je kan veranderen. Is het daarom ook niet dat de meeste diersoorten uitsterven.

flexibiliteit dat is de toekomst.

Ongetwijfeld is flexibiliteit de toekomst.

Maar waarom heb jij zoveel moeite om te veranderen in iemand die wel duidelijk kan overbrengen wat je nu precies allemaal bedoelt?
 
Het valt me de laatste tijd steeds vaker op dat hoe dommer de mens, des te stelliger ze dingen verkondigen (ook al klopt er geen reet van)...

Hiermee doel ik op de verhalen van r2o.

Je mag best zeggen dat ik dom ben hoor, uit mijn mond zou dat nooit komen naar andere. Aangezien dom niet concreet is weet ik niet wat je bedoelt.
 
sowieso worden mensen steeds stelliger
haast fundamentalistisch
iedereen weet alles het beste
maar dat is niet zo
want ik weet het t beste 8)
 
Whahahahaaaaa..........Rutger kan net zo goed een koekje gaan eten met een glas melk erbij.
Sowieso sip om met je diploma te gaan zwaaien en je dan intelligent te verklaren.
Universiteit van Tilburg, ow wacht dat is die integere instelling van prof. Diederik Stapel.......
 
Even serieus. Ik word moe van dit soort forum vervuiling te zien op SF. Dit is een forum voor mensen die met muziek bezig zijn, en niet met taal. Zo lang je iemand begrijpt moet je er geen probleem van maken of diegene vriendelijk verzoeken of ze wat meer hun best willen doen.

En nu ophouden a.u.b.

Ach, ik ben blij dat het zo gelopen is, want anders was ik nooit in aanraking gekomen met het materiaal van Steve Hughes. Die gast is echt goed :D
 
Whahahahaaaaa..........Rutger kan net zo goed een koekje gaan eten met een glas melk erbij.
Sowieso sip om met je diploma te gaan zwaaien en je dan intelligent te verklaren.
Universiteit van Tilburg, ow wacht dat is die integere instelling van prof. Diederik Stapel.......

Nee, maar als iemand gaat zeggen dat je niet slim bent dan zeg ik dat gewoon. En die hele professor Stapel heb ik nooit gezien, want ik deed daar information management.
 
Je mag best zeggen dat ik dom ben hoor, uit mijn mond zou dat nooit komen naar anderen. Aangezien dom niet concreet is, weet ik niet wat je bedoelt.
phhhhhh... ik blijf niet bezig................:D
 
spelling controleren is voor domme lo pe nde band medewer kers
begrijpend lezen en overzicht houden is voor de groten lijkt wel
dus als jullie spellingwijfe nou de boel lekker corrigeren dan gaan de vrije geesten de wereld wel vorm en glans geven goed? 8o
 
spelling controleren is voor domme lo pe nde band medewer kers
begrijpend lezen en overzicht houden is voor de groten lijkt wel
dus als jullie spellingwijfe nou de boel lekker corrigeren dan gaan de vrije geesten de wereld wel vorm en glans geven goed? 8o

Ik vind het prima, alleen kunnen mensen er niet tegen om gecorrigeerd te worden. Vooral mannen kunnen slecht tegen kritiek...
 
spelling controleren is voor domme lo pe nde band medewer kers
begrijpend lezen en overzicht houden is voor de groten lijkt wel
dus als jullie spellingwijfe nou de boel lekker corrigeren dan gaan de vrije geesten de wereld wel vorm en glans geven goed? 8o

Nu we toch lekker off-topic zijn: heb je nog wat leuke stand-up comedy tips? :D
 
Back
Top