help ik verlies me basse in de mix

Hans, echt serieus, op deze pagina alleen al haal ik zo 3 fouten uit je teksten.

Maar inderdaad, genoeg erover: ON-TOPIC!

ECHT SERIEUS ECHT SERIEUS ECHT?

Eerst iets zeggen en dan gauw zeggen genoeg erover.. Beetje laffig heumeuig

Ontopic dus.. Wwwaaaar zijn de bassseee
Ik hoor echt geen reet op koptelefoons. Althans, ik hoor wel alles, maar mix kan ik echt amper beoordelen. Monitoren zijn een must imho
 


Anders ga je lekker op een taalforum o.t. ouwehoeren....

+1 voor wat fjoesz schrijft, mixen doe je op monitors.
 
Laatst gewijzigd:
Sorry, maar ik vind onderstaand plaatje zeer ongepast en ik zou je ook met klem willen verzoeken dit weg te halen. Ook zou ik de moderator willen verzoeken in te grijpen, want dit gaat echte alle perken te buiten.

Een grof schandaal.


Paul
 
Weet je wat ongepast is, de taalnazi uit gaan hangen als iemand gewoon een vraag heeft........en het is uiteraard: bovenstaand plaatje en niet onderstaand;)
 
Weet je, het is zondag, bij deze een iets komischere versie van hetzelfde idee....
 
Weet je wat ongepast is, de taalnazi uit gaan hangen als iemand gewoon een vraag heeft........en het is uiteraard: bovenstaand plaatje en niet onderstaand;)

Jammer dat je er toch zo over blijft denken.
Maar gelukkig denkt de moderator er anders over.

Ik wens je een prettige dag verder.

Paul
 
Nog even over de taal.
We leren allemaal nederlands op school en heb je het op school niet meegekregen dan is een NEDERLANDSTALIG forum een uitstekende kans om bij te leren.
Dus, lekkere Breezah taal gebruikuh, of spelluh als een allochtoon met taalachterstand, KAN niet de norm zijn.
 
bedankt voor de reacties
toen ik van het weekend wat topics over monitor boxen zat door te snuffelen
kwam ik tot MIJN verbazing iets tegen over de Philips 544
de (HI FI box) zou niet onderdoen voor een monitor box uit een wat lager budget ( alleen het hoog is niet max) maar dat zou ik evt na kunnen lopen op MIJN hoofdtelefoon
dezen boxen staan nog op de zolder van mijn moeder
van de week maar snel ophalen en aan mijn opa vragen of die alles wil door meten
en dan een mooi plekje hier voor maken :)

off topic
en over het feit dat me gramatica nied zo goet is
dad weed ik en als menzen er over valllen moettem ze dat self wetten
ik kan me goet voor stelen dat het vervelent is
al zou ik zelf pas gaan zueren als het zo gaad als van
je weet toch je moet gewoon die ding doen
voor mensen die om wat vooor reden dan ook school niet af gemaakt hebben
meer alfa al beta in hen hebben leesblind zijn of wat voor reden dan ook
zal het niet leuk zijn hier een bericht te posten
maar als je het forum wil houden voor mensen die alleen maar verstand van muziek hebben en het goedste zijn in nederlands moet je vooral zo doorgaan
 
Als je zo nederlands georriënteerd bent Raphie, waarom pas je al die engelse import teksten dan niet aan:)
Zoals:
Raphie, Altijd luid!
De ondergrond: Alkmaar, electro & minimaal, nu beschikbaar op ritmepoort.

etc etc etc, dus gewoon niet zo bipsen, iedereen snapte de t.s. toch?
 
Nog even over de taal.
We leren allemaal nederlands op school en heb je het op school niet meegekregen dan is een NEDERLANDSTALIG forum een uitstekende kans om bij te leren.
Dus, lekkere Breezah taal gebruikuh, of spelluh als een allochtoon met taalachterstand, KAN niet de norm zijn.

het IS toch ook niet de norm gassie..
je mag best iets over iemands spelling zeggen, maar moet iedereen eerst een bepaalde NORM halen qua spelling voordat hij iets mag posten? En waarom TF moet je de allochtoon er weer bij halen? Je zou ook mee kunnen voelen met iemand die een taalachterstand heeft...

Ik zou dat in het tracks subforum wel interessant vinden 8~
alle bagger eruit filteren want dat KAN niet de norm zijn..

ik ben wel benieuwd naar het plaatje trouwens
dat was vast humor
ik hou wel van humor
humor maakt de zaken luchtiger en geeft ze een ruimer perspectief
en dan zijn er altijd mensen die HET NIET VINDEN KUNNEN
ik weet niet om welk plaatje het ging, dus ik spreek vast voor mn beurt..
maareee
welk plaatje? :D
 
Nee hoor forum is open voor iedereen, maar om nu proberen de verbetering te stoppen? als je er wat van opsteekt is het mooi toch? Het gaat helemaal niet om verbieden of verbannen, maar meer om de helpende hand. En wil je niet geholpen worden, dan krijg je het toch aangeboden :D vind je dat lastig? zorg dan dat je beter leert spellen. Makkelijk toch?

als je hier al niet een normaal bericht kan posten, hoe moet je dan voort in het echte leven? En als je het in het echte leven wel kan, dan kan je het hier ook gewoon snappie?
 
het IS toch ook niet de norm gassie..
je mag best iets over iemands spelling zeggen, maar moet iedereen eerst een bepaalde NORM halen qua spelling voordat hij iets mag posten? En waarom TF moet je de allochtoon er weer bij halen? Je zou ook mee kunnen voelen met iemand die een taalachterstand heeft...

Hoe kun je nu een taalachterstand hebben in een land waarin je tot je 16e verplicht naar school moet? Volgens mij is het gewoon luiheid om een fatsoenlijk bericht te typen en breezertaal. Als iemand allochtoon is dan zou ik het wel weer snappen.
 
Jij komt uit Eindhoven en je stelt zulke vragen? Ga eens naar buiten.......
 
als we elkaar maar begrijpen... maar een beetje je best doen mag best toch?
een quasi popi jopi taaltje aanmeten of in halve dialecten staan te neuzelen is nergens goed voor wanneer het om een 'serieuze' vraag gaat...
ja kiek het mag nutuulk wah moar dan beriek oe otomaaties minne mens'n...
 
Je kan wel op je koptelefoon mixen. Waar het om gaat is dat je hetgeen, monitoren of koptelefoon, goed kent. Je moet weten wat en hoeveel daarvan je er bij moet doen of weg moet laten. Laten je monitoren/koptelefoon te weinig 300 Hz horen dan moet je dus automatisch er wat bij doen. Hoe weet je dit, om je monitoren/koptelefoon goed te leren kennen. Neem hier de tijd voor!
Luister je tracks af op jouw Hi-Fi die van je ouders, je broer/zus/vriendin/vriend/vrienden, de autoradio van je vriendin/vriend/vrienden, je Ipod, je smartphone. Op alle apparaten waar mensen hun muziek op afluisteren. Zo leer je wat er gecorrigeerd moet worden. Tevens is het ook verstandig om wat te leren over EQen.


Wat betreft de spelling. Als je op deze site wat aan het typen bent en er wordt een "woord" rood onderstreept dan is er een grote kans dat er iets niet klopt. Als je niet weet wat dat is dan doe je "rechtersmuisknop klik" en je ziet suggesties. Ik ben ook geen talenwonder maar doe wel mijn best om het zonder fouten te schrijven. Als je niet kan spellen door een beperking dan is dat duidelijk maar als je lui bent vind ik dat respectloos naar je mede forumleden.
Ik ben blij dat ik dat plaatje niet gezien heb want als het woord Nazi bij een onderwerp als dit erbij gehaald wordt, dan ga ik me toch afvragen of mensen hier aan het juiste adres zijn. Nee, ik ben niet Joods.
 
Laatst gewijzigd:
Jij komt uit Eindhoven en je stelt zulke vragen? Ga eens naar buiten.......

Zo... Net even snel buiten geweest. However, niemand verkeerd zien spellen...

Ik snap je punt dus niet helemaal. Zou je die nog even kunnen verduidelijken?
Het lijkt me namelijk niet de bedoeling om Eindhovenaren een stempel op te drukken dat ze niet zouden kunnen spellen...
 
Back
Top