Powerbuy Rockwool 211 panels

Ben erg tevreden met GIK heb uiteindelijk bij hun 2 monster traps en 3 242 panels besteld + een hele hoop Caimera stof. Hiervan een lokaal naaiattelier 4 covers laten maken van 60 * 60 * 100 en hierin de bovengenoemde rockwool platen gedaan voor superchunks.

alles dus mooi in hetzelfde design en werkt perfect.
 
maar zij doen dat toch zelf in die camira stof indien je dat vraagt? of heb je er nog een heleboel andere rockwool (die je in de bouwmarkt of weet ik veel waar gekocht hebt) in gedouwd?

:)
 
klopt, omdat hun cornertraps kleiner zijn en mis schipping het e.e.a. best wel heel erg duur zou worden, heb nu grotere chunks voor ongeveer de helft v/d kosten met dezelfde uitstraling als de panels
 
ik ga wat basstraps van GIK bestellen. Zit op ong. 500 euro. Zij shippen gratis boven de 1000 pond en vinden het niet erg om meerdere facturen te schrijven. Indien nodig kan ik waarschijnlijk ook inkopen en factureren. Iemand nog wat nodig? Wordt dan wel afhalen in Amsterdam.
 
da goose gaat mee.

samen zitten wel al op 800 pond.

verder nog iemand? top basstraps voor 75 euro!
 
Met Pascal erbij halen we al de 1000 pond. Ik wacht nog een paar dagen met bestellen.

*D
 
Pascal is (terecht) afgehaakt. shipping naar belgie is minder dan op en neer te rijden naar Amsterdam.

Hanz wil echter mee!

Laatste check met alle partijen en dan hopelijk begin volgende week bestellen.
 
Deze hele vrolijke dame net gesproken. Zij is nu de factuur aan het fixen. Wordt blijkbaar toch allemaal vanuit de US geregeld.

christinas.jpg
 
helaas niet. zelfs met de zwakke euro is het stukken goedkoper in de US.

betaald, en de shipment is ingepland op de 20e. rond de 23e verwachte levering.
 
Ligt het aan mij of is GIK heel goedkoop? Voor 380 euro (ex shipping) heb je al een set met:

3 GIK 242s
4 GIK 244 Bass Traps
1 Monster Bass Trap

 
Back
Top