Powerbuy Rockwool 211 panels

Thnx. Bij shipping vanuit de USA komen er natuurlijk nog invoerrechten bij.
 
Laatst gewijzigd:
GIK moet zowat de meest klantvriendelijke onderneming ter wereld zijn lijkt het wel...
Ik heb Bryan 2 x gemaild met een vraag en kreeg telkens dezelfde dag al antwoord, zelfs op een zondag!

:okdan:
 
In mijn ervaring kost het zelfbouwen van panelen ongeveer 60 euro (hangt een beetje af van winkels,houtsoorten,stoffen en natuurlijk het type rockwool) Ik heb nu bij GIK een aantal panelen besteld vanwege tijdsgebrek om ze zelf te bouwen. Ik was natuurlijk wel van plan om er eentje uitelkaar voor een klein beetje bedrijfsspionage! Ze komen hopelijk van de week binnen. Je kan overigens wel ff met GIK mailen om je BTW nummer door te geven, dan halen ze het er meteen voor je af, scheelt ook weer.
 
Ik had totaal geen zin in een DIY oplossing. Moet je weer veel te veel rockwool bestellen en zelf hele dag klussen. Nah, toch fijn als iemand anders dat voor je doet :D
 
Mee eens. Ik heb in het verleden 4 hoeken superchunks cornertraps in elkaar geknutseld, maar tegen de tijd dat je zelf een beetje handig bent geworden daarmee, is je eigen project al klaar...
Ik heb nu een aantal GIK panelen en ik vind het goede waar voor het geld; geen gehannes en netjes afgewerkt.
Als ik opnieuw zou beginnen, zou ik gewoon meteen GIK halen.
 
Laatst gewijzigd:
In mijn ervaring kost het zelfbouwen van panelen ongeveer 60 euro (hangt een beetje af van winkels,houtsoorten,stoffen en natuurlijk het type rockwool) Ik heb nu bij GIK een aantal panelen besteld vanwege tijdsgebrek om ze zelf te bouwen. Ik was natuurlijk wel van plan om er eentje uitelkaar voor een klein beetje bedrijfsspionage! Ze komen hopelijk van de week binnen. Je kan overigens wel ff met GIK mailen om je BTW nummer door te geven, dan halen ze het er meteen voor je af, scheelt ook weer.

ben wel benieuwd naar die bedrijfs spionage foto please.
 
Binnenkort rij ik naar Belgie om een paar pakken 221 platen te halen. (60mm en 100mm)

Als er nog sf-ers zijn die 1 of meer pakken willen aanschaffen, laat het me weten.
 
Ik zie dat er hier vorig jaar een group-buy heeft plaatsgevonden v.w.b. GIK spul, als anderen geinteresseerd zijn om de verzendkosten te delen voel ik er wel wat voor om ook gezamenlijk GIK panelen (in mijn geval de Room Kit 1) te bestellen.
 
Voor panelen was ik na wat zoekwerk met stoute schoenen asbipro binnengelopen, zo van doe mij maar ff 2 pakjes .. als je maar betaald krijg je het zo mee.
Op email beantwoorden ze heel slecht overigens .. nog old-skool bouwhandel hey
 
Binnenkort rij ik naar Belgie om een paar pakken 221 platen te halen. (60mm en 100mm)

Als er nog sf-ers zijn die 1 of meer pakken willen aanschaffen, laat het me weten.

Dit is nog niet gebeurd. Ik hoop ergens volgende maand te gaan.
 
Voor panelen was ik na wat zoekwerk met stoute schoenen asbipro binnengelopen, zo van doe mij maar ff 2 pakjes .. als je maar betaald krijg je het zo mee.
Op email beantwoorden ze heel slecht overigens .. nog old-skool bouwhandel hey

Goed om te weten! 'K zal daar ook eens informeren. :okdan:

( De 221 toch wel he ;) )
 
Ik ga binnen 1 a 2 weken ook een bestelling plaatsen bij Gik acoustic
dus mochten er nog mensen zijn die eventueel verzendkosten willen delen
stuur maar even een mailtje :D
 
wauw, waarom ondek ik dit topic nu pas ..
 
het prijsverschil tussen een bv. roomkit 1 bij gik Amerika en gik Europa is met koersverschillen wel enorm zeg: even snel uitgerekend kom je voor room kit 1 (ex verzendkosten) bij GIK Amerika uit op 435 euro en voor hetzelfde pakket in Engeland uit op 680 euro :(
 
Back
Top