[ideetje] Synthforum Sample Contest

Ik kom er net achter dat mijn ingezonden track echt best wel loopt te pieken op het einde. Ach, jah... Anyway: hoeveel mensen hebben er überhaupt wat ingezonden? 1 of 2 handen?
 
11x6 is 66 min. Past hendig op een CD ;)
 
Origineel geplaatst door Roonan

Ben nu bezig alles online te krijgen en ik hoop Vrijdagavond het allemaal klaar te hebben.
Daardoor is er nog een heel klein beetje speling voor de laatkomers (ik noem geen namen ;) )

Grt. Ronald. [/B]

houd dit in dat ik tot morgen middag de tijd heb om nog iets in te leveren ?!?!?!!?!?!?

zit nbu echt op het einde vand e track alleen veel school gehad laatste tijd :(
 
:D :okdan: roonan
 
Ik heb helaas geen tijd gehad een fatsoenlijk iets uit de samples te halen... En voor morgen dus ook geen tijd meer om iets te maken.. sorry, volgende keer beter.

PS: iedereen die m nog af aan t maken is, VEEL SUCCES!!
 
SHITTT

SHITTT

ik ben te laat=(


Sorry....

Mijn track KOMT later...


:okdan: thnx:okdan: roonan
 
Laatst gewijzigd:
GVD MIJN FTP WEIGERD GEWOON DIENST KUT CHELLO!!!!!

ik ben op dit moment hard bezig hem bij iemand anders online te zetten
 
een idee om een dicussietopic te openen misschien ehehehe
 
Ik zit de zip te downen...

Wie t eerst komt wie t eerst nogwat denk ik:confused:

Nee:stupid

Ik ben gewoon niet zo netjes geweest8o)
op de valreep:engel:
 
mensen er komen morgen dus nog enkele tracks online ook in de zipfile dus die is nu nog niet volledig ;)
 
Origineel geplaatst door Solid_Snake
he, ik mis mijn track in de zipfile?! Wat is er aan de hand?

laatkomer:duivels: =)
 
wat me meteen opvalt bij het beluisteren van de tracks is dat een paar mensen de 6 minuten overschreden hebben...
niet veel maarja :P
ik vind het niet erg maar twas toch niet zo moeilijk om een paar seconden van je track af te pitsen he...

maar we gaan daar niet moeilijk over doen he :engel: - maar toch neem ik dit een beetje mee in mijn oordeel...

ZO.... ik heb de tracks beluisterd en ik moet zeggen dat ik bij sommige nummers achterover sloeg dat ze zo iets prachtig met die samples kunnen maken hebben... 't was niet makkelijk maar voor mij schoot er 1 nummer bovenuit, maar dat zal wel voor iedereen anders zijn...

laat dat stemformulier maar komen... mijn punten zijn klaar :okdan:
 
Back
Top