[ideetje] Synthforum Sample Contest

Anders maak je eerst een poll waarin gestemd wordt hoe er moet worden gevote. :D
 
Ik denk dat ik het toch maar gewoon bij het eerste plan hou.
14 deelnemers die stemmen met 3, 2 of 1 punt.
Dat levert genoeg punten op.
Tot nu toe is alles strak verlopen en dat wil ik graag zo houden.

Daarnaast is er natuurlijk geen bezwaar om een poll te houden maar die staat dan los van de officiele telling.

Grt. Ronald.
 
Origineel geplaatst door Roonan
Ik denk dat ik het toch maar gewoon bij het eerste plan hou.
14 deelnemers die stemmen met 3, 2 of 1 punt.
Dat levert genoeg punten op.
Tot nu toe is alles strak verlopen en dat wil ik graag zo houden.

Daarnaast is er natuurlijk geen bezwaar om een poll te houden maar die staat dan los van de officiele telling.

Grt. Ronald.

3 of 10 punten maakt mij ook niet uit natuurlijk. Ja, gewoon 2 vormen van een poll.

Net als bij het Euro Song festival !
 
De laatste tracks worden ge-uploaded nu.
De ZIP-file is op dit moment aan de beurt dus downloaden geeft een corrupte zipfile.
Om 14:00 moet de ZIP-file iig compleet zijn dus ff wachten met downloaden AUB.

Eind van deze middag is de site bijgewerkt en zal de stem mail verstuurd worden.

Ik wil even benadrukken dat de laatkomers wel een kans verdienen want aan de tracks te horen is hier ook veel tijd ingestoken. (daarom zijn ze waarschijnlijk zo laat ;) )
Dus, ook ff downnen aan het eind vd middag.

Grt. Ronald.
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
houden we het ff gezellig aub?

Ik was aan t :duivels:

:biertje: Solid Snake:biertje: jij kon t ook niet helpen dat het zo verliep met je track, hoop dat alles goed komt ofcourse;)
 
ben nu voor het eerst naar de tracks aan het luisteren en ben ook onder de indruk !!!

ik ga der gewoon een cd van brnaden en er de komende week veelvuldig naar luisteren
 
Origineel geplaatst door AOR
Jij wel misschien, maar het idee gaat wel een beetje verloren vind ik persoonlijk. Ik heb de tracks ook niet allemaal compleet geluisterd, maar dat is voor de meesten van ons toch ook niet nodig?

Alle tracks moeten TOCH gedowned worden.

Ik denk dat juist het feit dat het hier anoniem is er voor zorgt dat iedereen alle tracks wel iig 'even' wil horen om maar niet net de NOG betere track dan de voorgaande te missen... :)

Als het niet anoniem zou zijn zouden veel mensen enkel die van de 'bekende' producers gaan luisteren misschien...
 
Origineel geplaatst door Almeros
Ik denk dat juist het feit dat het hier anoniem is er voor zorgt dat iedereen alle tracks wel iig 'even' wil horen om maar niet net de NOG betere track dan de voorgaande te missen... :)


je hebt gelijk. :D
 
mijn punten zijn binnen....

Toch nog een kleine verschuiving door die laatste 4 tracks... maar welke he :confused:

Nog eens mijn complimenten aan iedereen die heeft ingestuurd, er zitten echte pareltjes bij seg :halleluja

had ik geweten dat er zo'n kwaliteit ging tussenzitten had ik niet durven insturen.
Maar 'k heb er wel veel plezier aan beleeft !

RESPECT ! :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja
 
er zou een mail verstuurd worden, ronald, om te kunnen stemmen. Heb ik dat goed begrepen? En zoja, wanneer kan ik die mail verwachten?

Groeten.
 
Origineel geplaatst door jerzz
heb hier een samplepackje staan... kijk maar of je er wat mee kan!

greetz

jerzz

Hoi Jerzz,

Volgens mij ben je net iets te laat lid geworden. :D

Het insturen van de samples is al een tijdje geleden afgesloten, het insturen van kandidaattracks ook.
Op dit ogenblik is de voting bezig.

Maar hou je alvast klaar voor de volgende contest.

BTW: welkom hier
 
Origineel geplaatst door Hover
Hoi Jerzz,

Volgens mij ben je net iets te laat lid geworden. :D

Het insturen van de samples is al een tijdje geleden afgesloten, het insturen van kandidaattracks ook.
Op dit ogenblik is de voting bezig.

Maar hou je alvast klaar voor de volgende contest.

BTW: welkom hier

sorry had het later ook pas door. Nou iig bedankt voor het warme welkom :D
Zal dus niet gaan proberen de track te remixen en w8 gewoon af op de volgende.... Ververs regelmatig mijn eigengemaakte sample packs, dus zal jullie dan ook wel op de hoogte houden.... Suc6 iig met deze eerste competitie...

jerzz
 
And we have a Winner!!! :halleluja
De site is bijgewerkt.

Willen alle deelnemers indien mogelijk een betere MP3 (192 kbs of hoger) versie beschikbaar stellen voor de CD.
De CD's hoop ik binnen een week of twee klaar te hebben.
De inlay's en CD label komen zowiezo op de site dus iedereen met een printer en CD brander kan zelf ook de CD maken.

Grt. Ronald.
 
whoooo - ik heb 2 punten gescoord !!!! nooit gedacht ! bedankt Endonyx ! ;o)

proficiat aan de winnaar mn : Delon ,alsook Fuse met 1 puntje minder -- en jazman met een leuke 3de plaats.


'k weet wel dat bij een volgende contest mijn niveau omhoog zal moeten. 'k heb wel de laatste dagen/weken niks meer kunnen doen door omstandigheden maar dat maakt niks uit - nog eens proficiat ! en ik zie al uit naar de uitleg hoe julie je tracks gemaakt hebben.. :okdan: :okdan: :okdan:
 
het ziet ernaar uit dat mijn track (wel met de laatste uitmix en mastering van mij dan ;) ) ook nog eens uitgebracht gaat worden :kroon: :D
 
vet zeg,waar zon contest al niet goed voor is he
 
Back
Top