BOSS DR55 MODIFIED & MIDIFIED

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
VETTE SHIT man! Mooi verstopte JX3P eronder...
 
Thnx Wim en Jeroen;)

@ Mono en SMS welke originele Roland knoppen bedoelen jullie eigenlijk? Ik heb de vier standaard knoppen hier gewoon liggen btw. Misschien fotootje?

Nog ff wat over de midi...hij is niet midi aanstuurbaar maar midi sync en hij kan ook strax, als het kitje erin zit, midi clock verzenden.

Meer info over de midi kit hier http://members.iinet.net.au/~ben.riggs/electronics/synthdiy/bossdr55.html
Het was nog een beetje onduidelijk voor me waar de clock in en clock out nou kwamen maar na een mailtje naar Ben Riggs is dat opgelost. Vriendelijke gozer:okdan:
 
Het blijft jammer dat er 1 geluid enkel 8 of 16e kan, rim of hat. Even zat ik te denken dat een switch met de kick een optie zou zijn om dat dat het geluid is wat het meest op dezelfde plek zit(de tel! :) ), maar het blijft behelpen. Is er geen optie dat alle geluiden desnoods extern aan te sturen zijn? Intern zou het tofst zijn, maar ik kan me voorstellen dat dat wel erg lastig gaat worden...
 
Ja of misschien iets van een divider die bv het signaal van de rim splitst naar de hats.....ik weet niet of dat mogelijk is......maar dan zit je er wel mee dat de hats en rim hetzelfde zijn geprogd. Het is toch raar dat bv de SoundMaster SR88 wel programeerbare hats heeft en die verschilt toch niet wezenlijk van de DR55....dillema's:walker:
 
Okee heb je daar een linkje voor? Ik vind die zwarte knoppen zo ook wel koel.

Mijn Black Beauty:halleluja

gewoon die gast mail sturen en vragen hoeveel je er wil van welk type.

ik heb er onlangs hele zooi besteld voor een andere toepassing.

hier
 
Tja als ik eerlijk ben vind ik die knoppen behoorlijk lelijk.....doen zo goedkoop aan in mijn ogen.....
 
Knoppen dat jij nu geplaatst hebt zijn wel handig als je altijd heel vette vingers hebt natuurlijk.
 
technologytransplant = een relaxte gast :okdan:

de doos+mods zien er mooi uit en de sounds zijn mooi/goed
dus ik ben zeker benieuwd naar het eindresultaat :halleluja

Ik zou toch een beetje oppassen met Cy. Hij is idd niet onaardig maar ik zit nu al 2 maanden op me 606/303 knopjes te wachten. Hij reageert heel weinig op mail.

Maar wat ie levert is tot nu toe goed!

edit : Ja hoor en daar stond de postbode :D
 
Laatst gewijzigd:
Thnx Maarten:doei:

Ik denk toch dat ik wel voor die Roland knopjes ga ik heb nl geen vette vingers gvd 8~ en deze draaien toch niet heel erg lekker....
 
De huidige knopjes lijken een beetje op mn eerste fornuis, wat me eigenlijk wel weer aanstaat :)
 
Thnx Maarten:doei:

Ik denk toch dat ik wel voor die Roland knopjes ga ik heb nl geen vette vingers gvd 8~ en deze draaien toch niet heel erg lekker....

opletten of ze wel passen op de assen van de huidige pots die je nu gebruikt hebt..
 
opletten of ze wel passen op de assen van de huidige pots die je nu gebruikt hebt..

Ja dat bedacht ik me ook net....die Rolands zijn voor ribbel assen en ik gladde assen.....ik denk dat dat verhaal dan niet opgaat. Ik moet ze met schroef bevestiging hebben. Ik laat deze er wel opzitten, ik vind deze wel heel mooi...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top