Fruity Loops 4

Origineel geplaatst door Syntagma
Okido, ik wacht af

Endonyx, Ik weet al welk 'knopje' je bedoelde, het is de functie 'init with this position' in de event editor! Nooit geweten dat dat daar zat, geweldig!
 
Niet om vervelend te doen, maar in de oudere versies zat er dus geen send knop op. Je kon alleen maar het effect kiezen, en als er op de plugin zelf een 'mix dry/wet' zat dan had je mazzel.
 
citaat van de fruity website:
We are going to close down the servers tonight to free up some CPU and bandwidth for the FL Studio release.

Ziet er naar uit dat de release eraan komt...nu maar hopen dat dit niet enkel de release is van FL studio maar dat ze ook gelijktijdig FL 4.0 uitbrengen, ik heb die paar extra functies van FL Studio helemaal niet nodig... ik ben enkel benieuwd naar de nieuwe dingen in FL 4.0. Ik vind het in feite stom dat ze FL studio als een aparte versie beschouwen nu, want het is in feite FL4.0 met een paar extra dingetjes in, maar nu hebben ze wel 90% van hun gebruikers tegen hun opgezet die denken dat de fruity jongens hun belazeren en dat ze geen nieuwe updates meer krijgen doormiddel van een 'nieuwe fruityloops'. Tja... de flp jongens vonden fruityloops nu waarschijnlijk de kinderachtig klinken vrees ik, daarom dat ze nu FL studio willen genoemd worden... zal mij een zorg zijn :gaap:
 
Waveglider,

Tja, zo kun je het ook bekijken.

Ik voor mezelf (maar das puur persoonlijk) ben gelijk voor de FL studio 4 gegaan, ipv de gratis update naar Fruityloops4.
Het is namelijk voor wat je krijgt een koopje, en die EUR 45,00 die de verbouwing van Fruityloops4 naar FL Studio4 kost heb ik er graag voor over.

En ook hier geldt:

-heb je fruitloops, dan krijg je lifetime free updates voor fruityloops

-heb je FL Studio, dan krijg je lifetime free updates voor FL Studio

en wat betreft die extra opties, die zijn voor mij geen overbodige luxe,
die ASIO in recording en de MIXER werken zeeeer goed.

Maar toegegeven, een beetje verwarrend was het wel ja.

Nog effe de specs voor dit fantastische progamma:

Fruityloops 4.0 (available for free to all users [that have Lifetime Free Updates]) will have :

64 FX tracks
New "Piano Roll" playlist style, showing the accurate pattern lengths
Patterns can start at any time (not aligned to bars anymore)
Now supports custom grid length for each individual pattern
New Live Mode for live performances and quick tests
New Cut & Paint tools are available in the Playlist and Piano Roll windows
The Fruityslicer now autoslices all beats without the need for BeatSlicer
Usable as DXi client (usable in Sonar)
Dashboard (allows you to design & draw your own internal & midi controllers)
Boobass (realistic Fender Bass simulator)
Wave Traveller (tool that allows you to 'travel' through wave files using a
spline based path)
Updated Beepmap
Support for multiout VSTi plugins (generators only)
... please check out the rest of the features, updates & bugfixes
in the attached whatsnew.doc


The features that are exclusive to FL Studio [$149] (available for Fruityloops 4.0 users as 'Studio Pack' for $49 now $59 later) :

New Mixer Window with :

- 64 channels
- Track rerouting and chaining
- Track recording with ASIO input channels support
- Integrated track equalizer, volume and panning controls
- Automated effects mute and effects mix level

New audio tracks with waveform preview & support for cue points
Direct-to-disk recording & offline rendering of mixer tracks.
Integrated Wave Editor (ctrl-E)
 
cool cool cool :okdan:

maar vraagjke wat ios asio input recording ?!?!?!?!
is dat wat ik hoop dat het is, namelijk dat je een synth rechtstreeks je soundcard kan insturen en dat
dan realtime kan opnemen binnen fruity loops oftewel software/hardware monitoring ?!?!?!
 
ik dach het wel ja ....:D
 
juh ? dat had ik niet verwacht !
 
wel, ik neem liever op op een externe recorder (kan alles zijn: 2de pc,MD,DAT,etc...)
 
Back
Top