Een boodschap van De Trackpolitie!

hahaha lachuh man!
wie zijn de rappers? het klinkt wel erg als de huilenderappers/hustle athletics

Huilende rappers opzich wel maar ik vond hustle athletics toch meer dance. Er zat wel af en toe een tekstje in (lekker, bijvoorbeeld.) maar veel was het niet. Iets serieuzer. :geslaagd:
 
het hep wel min of meder een huil'n de rappuz gehalte...

ben je butje...? moi he!

Wel droog.. vroeger was ik een van de weinige hier die Noisia (of hun randprojecten) noemde en nu praten er steeds meer mensen over.

Maargoed.. :D
 
Wel droog.. vroeger was ik een van de weinige hier die Noisia (of hun randprojecten) noemde en nu praten er steeds meer mensen over.

Volgens mij ben jij stiekem een van die gasten van Noisia! Heh... 8)
 
Volgens mij ben jij stiekem een van die gasten van Noisia! Heh... 8)

Haha nee dat niet.. maar ik heb wel al een tutorial gemaakt hoe je ze kan stalken en een collab met ze kan krijgen! :P :dubbel:

Dom & Roland (en paar andere) hebben gezegt dat dit scheen te werken. :halleluja :P
 
Jij bent ook niet veel verandert, he Leendert?

Ik blijf mezelf.. en geniet. Blaas die bass en voel de beat. :okdan:
 
Jij bent ook niet veel verandert, he Leendert?

Trouwens.. gozer.. jij wel dan? Ik denk ik meer dan jou.

Ik vind het wel raar. Je zit op een synthforum maar ik heb nog nooit een nummertje van je gehoort en je zit op iedereen commentaar te leveren en te bitchen.

Je word bedankt. :halleluja
 
Leendert? Die van "hoe maak je vette hardcore bassdrums" topic nr 15, of heb ik de verkeerde voor me? :erm:
 
Trouwens.. gozer.. jij wel dan? Ik denk ik meer dan jou.

Ik vind het wel raar. Je zit op een synthforum maar ik heb nog nooit een nummertje van je gehoort en je zit op iedereen commentaar te leveren en te bitchen.

Je word bedankt. :halleluja

Hahaha .. Damn . In ya face !!!
 
Back
Top