Synth Meeting Zeeland

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Heb eigenlijk ook wel interesse om te komen (moet het nog wel verifieren). Ik wil wel eens zien en horen waar sommige forumleden altijd over lopen op te scheppen ;-)
Ik wil in ieder geval meenemen:
- Basissetje Synthesizers.com modules
- Zelfbouw Modular
- Doepfer MAQ16/3 sequencer
- Clavia Nord Lead 1
- Wat randapparatuur

Ik heb wel wat hulp nodig om de zelfbouw modular uit de auto te laden en later weer in te laden. Niet dat die nou zo groot of zwaar is maar het formaat is een beetje onhandig om het in m'n eentje te doen.

Ik ben wel zo'n saaie piet die geen alcohol drinkt dus doe voor mij geen moeite.
 
Ik kan mijn Moog Voyager RME, Evolver Desktop en laptop met RME FF400 of Fast Track Pro (voor eventueel opnamen ) meenemen.
 
Hoezo?
Ik kom ook met de trein hoor.
En ik neem mijn EMt Plate Reverb mee.




onder mijn schouder is de planning....

Weet niet wat dat ding weegt. Maar weet wel dat een solina in de trein geen succes is....
 
Hoezo?
Ik kom ook met de trein hoor.
En ik neem mijn EMt Plate Reverb mee.




onder mijn schouder is de planning....
Is dat zo iets?
emt4.jpg
 
ik kom wel op de fiets, zoals reeds afgesproken
:yamaha:

Owjee kun je ook nog bier zuipen...

Als dat maar goed gaat met jou :D

Ik neem wel wat plastic mee voor over mijn gear :D
 
Verrek, ik zit pal in mn examens.:frons: Khad ook zeer gaarne 'ns een kijkje komen nemen.

Ik vermoed dat dit soort fijne initiatieven wel voor herhaling vatbaar is. De volgende keer dan maar...
 
Ik zal er niet bij zijn dit jaar wegens verplichtingen elders. Beetje jammer, ik vond de meeting in Ede vorig jaar wel leuk met al die mensen en mooie meuk.
 
OK.

Gezien het geen zin heeft dat ik reageer op de constante stroom beschuldigingen van de heer reso die al meer dan anderhalf jaar duurt en daarvoor tevens waarschuwingen en strafpunten krijg,

Gezien het geen zin heeft dat ik dat ik er niet op reageer en daarvoor ook bestraft wordt, zojuist heb ik een laatste waarschuwing van shortwave gehad terwijl ik me aan de voorwaarde houd niet op resonance te reageren terwijl deze heer vandaag weer 3 pogingen heeft ondernomen weer om mij uit de tent te lokken,

Gezien ik me niet veilig meer voel op dit forum door al dit gezeik, en dus ook niet op een meeting,

Gaat de meeting NIET door. Het spijt me voor iedereen die wilde komen, maar voor mij is het niet meer te doen om hier nog verder mee door te gaan.

Gegroet en nogmaals, het spijt me.
 
Ik zal er duidelijk over zijn: ik vind dat ik voorbeeld moet stellen. Die hele kwestie met Reso en jij duurt al maanden. Alleen maar gedonder. Maar er heersde een schijn dat jij weg zou komen met wangedrag "omdat" je de meeting organiseert. Dat is onzin, dat weet ik ook wel, maar naar buiten toe wil ik voortrekkerij trachten te vermijden.

Dus vandaar. En check je PB.
 
Ik zou gewoon gaan en zo'n boksbeugel meenemen, zo'n ding om je vuist dan he, niet om je tanden te beschermen maar om lekker mee te kunnen meppen :D
 
Ik zal er duidelijk over zijn: ik vind dat ik voorbeeld moet stellen. Die hele kwestie met Reso en jij duurt al maanden. Alleen maar gedonder. Maar er heersde een schijn dat jij weg zou komen met wangedrag "omdat" je de meeting organiseert. Dat is onzin, dat weet ik ook wel, maar naar buiten toe wil ik voortrekkerij trachten te vermijden.

Dus vandaar. En check je PB.

Het duurt al anderhalf jaar en ik word er GEK van.

Zoals ik jullie ook al had gepbee't, het is niet, doordat ik een meeting organiseer denk ik met wangedrag weg te kunnen komen, het is, ondanks dat ik meeting organiseer zorg ik er onbedoeld weer eens voor dat de pleuris uitbreekt.

Ik had beter moeten weten toen ik het woordje : 'copycat' liet vallen..
1 woordje, een complete lawine heb ik veroorzaakt, zoals wel vaker.

Dat spijt me, en wel meer ook, maar ik kan er niets meer aan veranderen, ook aan het gevoel niet dat ik en veel mensen met gemengde gevoelens rond de meeting en andere zaken zitten. Gezien de waarschuwingen die ik heb gekregen verwacht ik niets anders dan een ban op de dag na de meeting en tot die tijd, heel veel spanning voor mij.

Ik blijf er bij, de meeting is off. Nogmaals, het spijt me.
 
Apart verhaal dit.
Dat zou namelijk een erg kwalijke zaak zijn.

Helaas is dit wel het geval.

Maar goed, geen meeting zal helaas weer andere spanningen veroorzaken, en tussen die 2 vuren zit ik nu. Daarom dit besluit. Nogmaals, excuus.
 
Da's uiteraard een eigen keus. Jammer voor jou en iedereen die er wel zin in hadden.
Is het wellicht een idee dat iemand anders het overneemt, zodat alles toch door kan gaan, maar jij niet meer 'aan het roer' staat en dan ook het gezeik, e.d. niet krijgt? Is maar een idee?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top