Synth Meeting Zeeland

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
EMS Synthi :{

ook zou ik er een plastic zak omheen doen tegen kwijlen ;)

:D ik zou 'm thuis laten en op de meeting een kartonnen dummy neerzetten en geluidsfragmenten via een memorecordertje laten horen.
 
Hex krijgt van mij een duvel.. zoooo'n fijn pilsje..


Uhmmmmmm......


Tja, doen of niet doen?



Mmmm......


Tja, toch maar weer eens een flinke mier neuken;

Duvel = geen pils...


Maar daarentegen is het zeker fijn!
 
mijn favoriete biertje is al bijna 20 jaar Westmalle tripel, maar als ik er daar meer dan 2 van op heb kan ik beter gaan liggen, Emelisse, een zeeuwse bierbrouwer hier op het eiland, maakt ook verdomd lekkere biertjes, maar voor de meeting ga ik denk ik een tap regelen, 'ns kijken wat de mogelijkheden zijn, bij flesjes heb je weer geen glazen nodig, hmmm.. Crunch crunch..
 
mijn favoriete biertje is al bijna 20 jaar Westmalle tripel, maar als ik er daar meer dan 2 van op heb kan ik beter gaan liggen, Emelisse, een zeeuwse bierbrouwer hier op het eiland, maakt ook verdomd lekkere biertjes, maar voor de meeting ga ik denk ik een tap regelen, 'ns kijken wat de mogelijkheden zijn, bij flesjes heb je weer geen glazen nodig, hmmm.. Crunch crunch..
.
.
mmmmmmmmm , GULDEN DRAAK...... maar 1 in een kwartier is lol voor de hele avond :D:D:D:D:D
.
.
 
Gulden Draak! Goh ja, daar heb ik ook wel grappige ervaringen mee.. Poolen en dan de ballen van de tafel en de trap af schieten (onbedoeld), je loopt wat af op zo'n avond! :mega:
 
leuk

leuk

heej ik wil graag komen. kan ik een vriend meenemen die geen lid is van het forum

Lekker makkelijk trouwens 5 minuten van mijn huis :okdan:
 
Ja dat moet wel kunnen, pb mij even zijn naam en ik zet jullie op de lijst. :)
 
is het nu echt op 7 juni???

lijkt me wel weer geinig, ik zou mijn modular kunnen meenemen
alleen heb ik op 7 juni al free your mind in arnhem.....
 
westvleteren... hmmm.. :)
Maar ik ben met de auto, dus fris voor mij!
 
Nou ik offer me wel op en drink wel een biertje voor jullie.

Ik zou ook graag weer een abonnement op deze tread willen.
(wat andere treads ook)
 
Oke ik wil ook wel komen met een vriend en mn woman, maar ik kan nergens vinden waar het is. Nu ben ik vast dom ?

Ik neem mee:
- Boss SYB-3 synth bass pedaal met basgitaar
- Elka EM 22
- Kleine versterker met hoofdtelefoon aansluiting.

Kan iemand mij even helpen met de lokatie ???
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top