Nieuw Smackos album: Computer Day (strangelife 015)

is er nog modder over?

waar is de modder eigenlijk?

:)
 
Nou om de thread nog wat cachjet te geven:

Computer Day is het eerste deel van een heuse TRILOGIE :erm: van 3 CD's die allemaal een verhaaltje vertellen wat zich afspeelt in of rond het plaatsje Moosley Bay ergens aan de amerikaanse noordwest kust. De opvolger van dit -nu al omstreden :D computer Day-album zal zijn: Pacific Northwest Sasquatch Research, waarin professor Malbador en een internationaal team van crypto-zoologen op zoek gaat naar sluitend bewijs over het bestaan van de Sasquatch in de donkere wouden rondom Moosley Bay.

profmalbador.jpg


Hier alvast een voorproefje van Pacific Northwest Sasquatch Research in deze videoclip
http://www.youtube.com/watch?v=ve8rvIFNJdY
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door mono-poly
Zou je dan ook aub helemaal niet meer willen posten.
Ik probeer ook te minderen. Maar de 'core business' van SF blijft nog steeds rete interessant.
Dat gezever d'r omheen is minder. Maar denk dat Smack de stelling van Byron onderschrijft dat slechte publiciteit niet bestaat.

Positief denken! :okdan:
 
Tof. Mooi thema en gave tekening ook
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door smackos

Computer Day is het eerste deel van een heuse TRILOGIE :erm: van 3 CD's die allemaal een verhaaltje vertellen wat zich afspeelt in of rond het plaatsje Moosley Bay ergens aan de amerikaanse noordwest kust. De opvolger van dit -nu al omstreden :D computer Day-album zal zijn: Pacific Northwest Sasquatch Research, waarin professor Malbador en een internationaal team van crypto-zoologen op zoek gaat naar sluitend bewijs over het bestaan van de Sasquatch in de donkere wouden rondom Moosley Bay.


Waarom worden dit soort films niet meer gemaakt? Lekker moody en dark... ;{
 
De hele discussie over de reactie van subgroover, wat een onzin. Ik ben van mening dat je kritisch moet zijn, dus gewoon zeggen wat je er van vind. Dit lijkt tot betere resultate aangezien je dan ook een eerlijke mening hebt en niet een een onzinning verhaal waar je niks van leert.

Naast dat is het produceren van commerciele songs niks anders dan geld verdienen. Namelijk lijkt me het leven van underground muziek niet doenlijk. Je moet gewoon verkopen, zodat je ook nog leuke eigen projecten er op na kan houden. Imago technisch is het handig twee of meer artiesten namen te hebben, zodat je geen "imagoschade" kan oplopen.

Bedoel iedereen is wel lyrisch over de jaren 60 70 songs, maar dat zijn net zulke commerciele nummers. Waarom het omdraaid is de gevoelswaarde van die muziek. Dus als je dat ene nummer van bijv. The Beatles hoort je meteen weer terug denkt aan dat feest. Daarom zal er dus altijd commerciele muziek in welke vorm dan ook bestaan, en dat is prima als iedereen elke soort muziek leuk vindt is er dus geen onderscheid meer. Dan is underground dus ook dood.

Ik ben ook geen fan van commerciele muziek, maar je blijft gewoon grijze muizen houden.

@smackos
Ik vind het allemaal erg goed klinken, klinkt veel belovend, maar persoonlijk vind ik de progressie die ik heb gehoord in de stukken nogal traag. Nu is dit wel een eigenschap van dit genre, alleen houd het bij mij de aandacht niet vast.
 
Origineel geplaatst door Jaguar_e
wat een onzin. Ik ben van mening dat je kritisch moet zijn, dus gewoon zeggen wat je er van vind.

helemaal mee eens, maar dat geldt niet alleen voor muziek, maar ook voor meningen, en meningen over meningen, en voor van alles en nog wat, behalve als je een paard krijgt.
 
Origineel geplaatst door smackos
Pacific Northwest Sasquatch Research, waarin professor Malbador en een internationaal team van crypto-zoologen op zoek gaat naar sluitend bewijs over het bestaan van de Sasquatch in de donkere wouden rondom Moosley Bay.

Jij moeten boeken gaan schrijven! 8)
 
Origineel geplaatst door Subgroover
Maargoed, ik zal me voortaan niet meer proberen te bemoeien met "underground" muziek en dit stelletje die hard undergroundpummels, want ik merk dat dat toch geen enkele nut heeft en dat levert alleen maar gezeik op!
 
ene keer is het dit. andere keer dat. afkraken en dan weer een wit voetje proberen te halen. waait met alle winden mee :confused:
 
Ach, zolang ik m'n eigen boontjes kan doppen en mijn schaapjes op het droge heb, hoef ik in ieder geval niet de scheve schaats te rijden.

Dan kan ik wel muziek maken die zo klaar als een klontje is, maar door verschillende lijntjes uit te werpen heb ik het toch maar weer mooi voor elkaar gebokst! 8)
 
ik vind t allemaal kuttracks.. van smack van sub grover van tiesto van kraftwerk.. en van iedereen verder die ooit maar s iets opgenomen heeft en alle muziek die ooit nog gemaakt wordt ook... en al hun makers zijn ook eikels.. iedereen en alles is kut. echt naadje.. er is niks ergers dan alles
 
maar door verschillende lijntjes uit te werpen heb ik het toch maar weer mooi voor elkaar gebokst!
Noem jij anderen voor je karretje spannen en/of anderen nabootsen danwel hun hielen likken om je eigen hachje te redden zo?
 
het is duidelijk,
smackos rules!
zoveel commotie en emotie rond zijn muziek.
het minste dat je kan zeggen is dat zijn muziek iets losmaakt!
(verder vind ik het natuurlijk fantastische sfeermuziek!)
 
Back
Top