Check deze modded 808 !!!

nog zo'n kwijlplaatje....

nog zo'n kwijlplaatje....

stu8082.JPG
 
Origineel geplaatst door ch9527
zit in een csq600 black case... geen 808
\

Idd Ik heb het ff opgezocht en kende heel die CSQ600 niet eens. Maar die heeft dus het zelfde model case al de 808. Lijkt mij een mooi plaatje om ze eens naast elkaar te zien.

Ook zag ik dat je met die CSQ600 een DR55 mee kan opnemen? ofziets. Ik snapte die CSQ-out al niet echt op mijn DR55.
 
808 necrofilie!? Schandalig! :(
 
daar zou ik inderdaad niet dood in worden gevonden!
hopelijk is de sound er nog wel en istie niet helemaal overleden.
 
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Idd Ik heb het ff opgezocht en kende heel die CSQ600 niet eens. Maar die heeft dus het zelfde model case al de 808. Lijkt mij een mooi plaatje om ze eens naast elkaar te zien.

Je kan er ook een SH-1, SH-2, of SH-09 naast zetten. Of een RS-202 (geloof ik), of een CSQ-100.
 
Sorry dat ik het zeg maar wat een extreem lelijke mod. Gewoon een rommel en allerlei verschillende knoppen door elkaar heen.

Misschien komt het ook wel omdat ik zelf dus echt tegen het ruwe lelijke circuit-bending of casemodden ben van een klassieke gewilde niet meer geproduceerde synths. Overigens vind ik alle casemods en extra potmeters gewoon zonde. Op den duur sterven de originele synthversies gewoon uit en zitten er straks overal van die lelijke knoppen in geboord.

Zucht :frons:
 
Origineel geplaatst door organix
Sorry dat ik het zeg maar wat een extreem lelijke mod. Gewoon een rommel en allerlei verschillende knoppen door elkaar heen.

Misschien komt het ook wel omdat ik zelf dus echt tegen het ruwe lelijke circuit-bending of casemodden ben van een klassieke gewilde niet meer geproduceerde synths. Overigens vind ik alle casemods en extra potmeters gewoon zonde. Op den duur sterven de originele synthversies gewoon uit en zitten er straks overal van die lelijke knoppen in geboord.

Zucht :frons:

Zonde: Ja
te herstellen: Nee

Dus geniet er maar van want het leed is al geschied
 
Zonde dat er een tr808 of csq600 dood is idd, maar het lijkt me sterkt dat de eigenaar van deze modded 606 een goed werkende csq600 of tr808 heeft opgeofferd voor enkel de behuizing.
Het lijkt mij waarschijnlijker dat het originele apparaat al kapot was en niet te repareren was.
Als je zo technisch bent om een 606 zo mooi te modden, dan lijkt het mij dat je ook technisch genoeg bent om het origineel te fixen..tenzij het echt total loss was...
 
Wat een koeffel doozen zeg!:r

die csq-600 is de enige waarmee je een CR-78 kunt syncen met een808 en andere sync24 prullen,maar het gaat enkel wanner de csq master is,heb het nog zo allemaal destijds gedaan,amaai dat brengt mij hier souvenirs terug op:D
 
Sjezus!!

Moet er niet iemand even gaan praten met deze meneer?
Mijn hemel wat een kast en die knoppen =( Barbaar.

Oh en ik zal hem even een link van scheaffer app bau sturen :eureka:

Turbo
 
Als er iemand nog een lege csq-600 kast heeft liggen.....ik ben wel geinterreseerd.

pm maar.


grtzzRb
 
Re: nog zo'n kwijlplaatje....

Re: nog zo'n kwijlplaatje....

Origineel geplaatst door bliepbliep
stu8082.JPG

Bah wat is die lelijk afgewerkt :r
 
Back
Top