Gemodde 303

Re: teeeeebeee

Re: teeeeebeee

Origineel geplaatst door R-ond
@dit wordt best veel gedaan op de pc een layout maken en dan printen op plak plastic in de colors dier je zelf wil
ik zou gaan voor een gele plak panel ,..en dan mahonie politure houten zijkanten eraan maken ,..
is best een ok idee ouwe ...wel ok ] tb ,....opkopen en dan in een ander jasje stoppen ,...
:geslaagd:

muzikanten of herenkappers?=)
 
Re: teeeeebeee

Re: teeeeebeee

Origineel geplaatst door R-ond
@dit wordt best veel gedaan op de pc een layout maken en dan printen op plak plastic in de colors dier je zelf wil
ik zou gaan voor een gele plak panel ,..en dan mahonie politure houten zijkanten eraan maken ,..
is best een ok idee ouwe ...wel ok ] tb ,....opkopen en dan in een ander jasje stoppen ,...
:geslaagd:

Geel!? dan lijkt t net audiorealism bassline :D

vindt geel ook niet echt mooi, zwart lijkt me wel mooi staan met de rode ledjes, en zilver kleurige knoppen..

bij de weg..

je heb mij gequote en tussen de quote door ook nog een andere lap text getyped..
niet dat ik t erg vind. maar je bericht naar die andere persoon komt misschien niet echt over nu :)
 
Ik heb eigenlijk een hekel aan mods behalve echt nuttige zoals CV input, MIDI, Arp filter upgrade...maar extras toevoegen en boren ben ik fel op tegen...Ik strip mijn synths indien nodig van alle mods die er niet op thuis horen of kutfuncties hebben...
 
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ik heb eigenlijk een hekel aan mods behalve echt nuttige zoals CV input, MIDI, Arp filter upgrade...maar extras toevoegen en boren ben ik fel op tegen...Ik strip mijn synths indien nodig van alle mods die er niet op thuis horen of kutfuncties hebben...

Dat heb ik dus ook bij die 303 gedaan. Het enige storende aan die 303 is nu nog, dat er blauwe leds opzitten die zelfs overdag nog (te) fel zijn. Deed me denken aan de backlight van een Emu 6400 Ultra. Dat is zo fel, dat je de toetsen eromheen niet eens meer kan lezen. Sneu detail van zo'n mooie sampler. ;{
 
Origineel geplaatst door Boemtsjak
Deed me denken aan de backlight van een Emu 6400 Ultra. Dat is zo fel, dat je de toetsen eromheen niet eens meer kan lezen. Sneu detail van zo'n mooie sampler. ;{

Daar moet ik je zeker gelijk in geven.
Tip, zet 'm bij een lampje, heb je geen last meer.
 
Re: Re: teeeeebeee

Re: Re: teeeeebeee

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
bij de weg..

je heb mij gequote en tussen de quote door ook nog een andere lap text getyped..
niet dat ik t erg vind. maar je bericht naar die andere persoon komt misschien niet echt over nu :)

:erm: Dat ligt niet daar alleen aan, denk ik..





:D
 
txt

txt

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Dat heb ik dus ook bij die 303 gedaan. Het enige storende aan die 303 is nu nog, dat er blauwe leds opzitten die zelfs overdag nog (te) fel zijn. Deed me denken aan de backlight van een Emu 6400 Ultra. Dat is zo fel, dat je de toetsen eromheen niet eens meer kan lezen. Sneu detail van zo'n mooie sampler. ;{

boem; je kan leds toch gewoon vervangen ,...door andere
king brights zijn geloofk de "brightste "....:r tjja t gaat nog wel missss
iemands txt quoten ,..;:bekdicht: duskhouk mn bxk wel weer

[hoe moet je dat doen dan ; qoute copy-en - begin met quote en eindegen met quote ? ]

:gaap: laatmaar
 
Back
Top