Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oh, klote, hopen maar dat het goed komt.Anyhow de seller heeft al toegegeven dat hij 2 pakketjes heeft omgewisseld.
En ebay heeft bevestigt dat hij recent een OP1 Field en een SP404 heeft verkocht.
Zal wel in orde komen dit. Je weet in elk geval dat ie geen bakstenen verstuurtOP1 Field unboxing...
Hey hij heeft een roland doos gebruikt...
Is wel wat zwaar...
Ooooh shit...word ik gescammed?
Bekijk bijlage 3855578
Anyhow de seller heeft al toegegeven dat hij 2 pakketjes heeft omgewisseld.
En ebay heeft bevestigt dat hij recent een OP1 Field en een SP404 heeft verkocht.
Nou ja spannend....
Er zitten verbazingwekkende gitaar effecten op. Die geluiden zijn ook onmiddelijk op te nemen. Ik hoop dat bij die laatse versie begin en einde van die sample goed te trimmen is.In elk geval kun je wel een gitaar en mic in de SP-404 MK2 prikken, én het is ook een audiointerface. Erbij houden dusWel een van mijn favies in de studio eigenlijk.
Ja, je kunt inzoomen op de waveform, laat in de sample starten voor endpunt (zodat je niet steeds de hele sample hoeft af te luisteren) en er zit zelfs een zero-crossing mode op voor klikvrij trimmen.Er zitten verbazingwekkende gitaar effecten op. Die geluiden zijn ook onmiddelijk op te nemen. Ik hoop dat bij die laatse versie begin en einde van die sample goed te trimmen is.
Die SP-404 MK2 ziet en voelt wel degelijk.In elk geval kun je wel een gitaar en mic in de SP-404 MK2 prikken, én het is ook een audiointerface. Erbij houden dusWel een van mijn favies in de studio eigenlijk.
Je moet eens naar die resampling optie van de SP kijken, da's ook wel interessant. 'All you can hear' inclusief fx opnemen naar een nieuwe pad als audiospoor.Audio sporen zoals in een DAW.
Waar je kunt opnemen, overdubben etc.
Ik denk dat iedere studio een SP verdient. Het is geen alleskunner en de bediening vergt wat oefening, maar het is een underrated gem wat mij betreft.Pas maar op met die SP, kans bestaat dat ie mag blijven![]()