vintage synths repareren

kkelectronics

Nieuwkomer
Lid sinds
30 mei 2006
Berichten
1
Locatie
nederland
hi iedereen

ik ben op zoek naar iemand die mijn oude synths en andere apparatuur kan helpen onderhouden/repareren... heb een prophet 5, jupiter 8, neve 1073 en nog wat spullen in mijn studio die het niet helemaal goed doen. tegen betaling uiteraard... woon bij arnhem in de buurt (lathum)

laat het aub weten!!!!
 
Je zou onder andere Boemtsjak van dit forum kunnen vragen, woont alleen wel bij Amsterdam die kanten zo'n beetje uit..
Of anders Saint Eric, die repareert ook oude bakken meen ik...
 
Je kan ook proberen bij Mike Philco, hij woont in Meppel (iets voorbij Zwolle)
hier is zijn link: www.dlse.nl

Succes
 
ik kan ze ook bij je ophalen, kijk ik er thuis even naar, fix ik ze even, of, als het niks meer is, zet ik ze wel voor je bij het grofvuil, of ik geef je nog een kleine vergoeding. zo helpen we elkaar hier hè :) :engel:
 
Origineel geplaatst door Leo
ik kan ze ook bij je ophalen, kijk ik er thuis even naar, fix ik ze even, of, als het niks meer is, zet ik ze wel voor je bij het grofvuil, of ik geef je nog een kleine vergoeding. zo helpen we elkaar hier hè :) :engel:

En ondertussen zelf houden he ;)
 
Origineel geplaatst door =|Thunderous|=
En ondertussen zelf houden he ;)

een prophet 5, jupiter 8, neve 1073 ??? neeee joh .. das niks waard man .. laat staan dat je er een tiesto hit me kan maken

oude troep ! :L
 
Maar je kan er altijd nog een broodrooster mod case van maken en op marktplaats verkopen.
Dus!!!
:D
 
Hi,

Ik denk dat deze jongen een serieuze vraag heeft gesteld waar nu ietwat onprofessioneel mee wordt omgegaan.
Uiteraard zijn deze items gewild maar als dit hersteld moet worden dan is dat nou eenmaal zo.

Goed dan,...je kunt zonder problemen bij Boemtsjak terecht en ook bij mij.
Ik zit met mijn bedrijf in Meppel, Boemtsjak in de buurt van Amsterdam.
Kijk maar wat voor jou het beste uitkomt.
En ik denk dat er nog wel een aantal zullen zijn bij wie je terecht kunt.
 
Re: vintage synths repareren

Origineel geplaatst door kkelectronics
hi iedereen

ik ben op zoek naar iemand die mijn oude synths en andere apparatuur kan helpen onderhouden/repareren... heb een prophet 5, jupiter 8, neve 1073 en nog wat spullen in mijn studio die het niet helemaal goed doen. tegen betaling uiteraard... woon bij arnhem in de buurt (lathum)

laat het aub weten!!!!

Twiki op dit forum repareert synths en kan ze ook maken, modulair etc., dat is in 's-Hertogenbosch.
 
Back
Top