Welke synth gaat het laatste de deur uit?

De eminent 310

Dat ding scheur ik nooit meer langs de trappen :frons:
 
In navolging op de thread "snelst doorverkochte synth" ben ik benieuwd welke synth als laatste de deur uit zal gaan.

Bij mij is dat toch wel de Prophet VS. Deze synth blijft me verbazen. Is 1 van de weinige synths die qua sound prima de strijd aan kan gaan met moderne synths.
Ik vind de Matrix 6 toch ook wel iets aparts, maar de VS net effe lekkerder.

ik geloof waarachtig dat je gelijk gaat krijgen, ze staan nog steeds op marktplaats. ik denk dat het met de prijs te maken heeft. ;)

sorry, ik kon het niet laten, heb een staartje wijn op en ben in een melige bui.
en als ik dan toevallig op deze thread stuit....

sorry sorry sorry
 
mn Nordlead 3 gaat er iig nooit meer uit :P if anything zou ik er nog eerder een tweede naast zetten. Maar ik schaf soweiso al nix aan met het idee dat ik het ooit weg zou doen eigenlijk.
 
ik geloof waarachtig dat je gelijk gaat krijgen, ze staan nog steeds op marktplaats. ik denk dat het met de prijs te maken heeft. ;)

sorry, ik kon het niet laten, heb een staartje wijn op en ben in een melige bui.
en als ik dan toevallig op deze thread stuit....

sorry sorry sorry
Ik heb de toetsenversie van de matrix 6 verkocht en de module gehouden i.v.m. ruimte winning. Prophet VS (deze al 15 jaar in mijn bezit) die houd ik voorlopig. Heb inmiddels ook een minimoog, tr909 enzo. Helaas voor jou leo! Trouwens zijn mijn synths nogal altijd goedkoper dan jouw moogjes en arpjes! Op de Matrix 6 trouwens geen winst gemaakt. Die kocht ik van je voor 375 euro en heb hem voor datzelfde bedrag weer doorverkocht. De gebroken toets uiteraard wel vervangen. By the way "jij bent toch gestopt, dus maakt nu ook niet meer uit"
 
Laatst gewijzigd:
mijn MC-307 groovebox... deze doe ik NOOIT weg; ik heb er veel te veel plezier aan beleefd!
 
Back
Top