Welke synth gaat het laatste de deur uit?

:D geinige thread.

Ben benieuwd hoeveel er al op hun keus teruggekomen zijn.
 
Voor mij gaat de Korg MicroX nooit meer de deur uit wat een alles kunner is dat.

Kijk bij voorbeeld maar eens naar deze man wat hij doet met de MicroX.
http://www.youtube.com/watch?v=IrFCgi46Clw

En wat bij mij nog meer de deur niet uit gaan zijn :

Roland JP 8080 - omdat ik die voor een leuk bedrag paar jaar terug kon kopen wedder om ook een alles kunner die vanaf nul genereert.
Yamaha DX 200 - Omdat er weinig synths zijn die FM synthese beschikken wat mij bekent is.
En wat ik gehoord heb of gelezen is dat Yamaha uit vinder van fm synthese is.
Access Virus B - doe ik voor geen goud weg omdat het wedder om ook een alles kunner is die ook alles van nul genereert net als de JP 8080.
Yamaha RM1X - doe ik ook niet weg omdat dat me eerste synthesizer is waar ik kei hard voor gewerkt heb.
Arp AXXE - heb van wegen het analoge werk genoeg redenen om nooit weg te doen.

Zo kan ik nog wel even door gaan maar alles wat ik hier heb staan heeft bepaalde waarde en zijn eigen geschiedenis.
En eigenlijk ben ik bijna kompleet met nog maar paar dingen na heb ik alles wat je van goede studio kan verwachten.

Havelock
 
Origineel geplaatst door Zoidsity
:D geinige thread.

Ben benieuwd hoeveel er al op hun keus teruggekomen zijn.

1 sowieso, op alle keuzes tot nu toe.

nu zou ik zeggen: sonic6.
 
Mijn CS 30 gaat echt nooit weg. Omdat het mijn eerste synth was (staat hier al meer dan 25 jaar) en vooral omdat ik haar van een erfenis betaald heb. En het is natuurlijk een vette bak!

Maarre... van mijn Solina String Ensemble en mijn Bit 99 (inmiddels heb ik er twee) wil ik ook geen afscheid nemen. En mijn DX 7, Juno 60, M1, Matrix 1000 en SG01V hou ik ook liever hier. Nou ja, ik kan sowieso slecht dingen de deur uit doen, eigenlijk. Als ik eerlijk ben.
 
En, wie heeft er allemaal al die spullen die het laatst de deur uit zouden gaan al verkocht / ingeruild voor iets wat nog laatster de deur uit gaat? :D
Ik heb reeds de nodige kandidaten gespot... ;)

En ja, de CS-60 die ik begin deze thread poneerde heb ik nog steeds.
Inmiddels het instrument dat ik het langste in bezit heb (of nee, dat is de 310U).
Maar zelfs bij de CS heb ik al eens stiekum gedacht, mmm, die kan nu wel eens weg... (de mens wikt...)
 
Ik denk dat mijn Six~Trak er nooit uit gaat, mijn tweede synth en eentje die ik eigenlijk in het begin niks vond en nu precies goed is. Al moet ze weer even wat liefde ontvangen binnenkort om weer 100% te worden.
 
Mn Yamaha MO6.
Geweldig ding :D
Erg algemeen en kan er ontigelijk veel verschillende dingen mee berijken.
Zou m niet willen ruilen voor een roland fatom of korg m50 :P
 
naar waarheid: minimoog.

is gisteren als laatste de deur uitgegaan. eens kijken wat er als eerste binnenkomt.
 
De G2X, kan bijna alles wat ik wil, is lichtgewicht en handzaam. misschien als er een G3X verschijnt, maar dat is wel heel onwaarschijnlijk....
 
jupiter 8, klinkt gewoon goed, kan ik ook nog polyfoon blijven spelen
 
En, wie heeft er allemaal al die spullen die het laatst de deur uit zouden gaan al verkocht / ingeruild voor iets wat nog laatster de deur uit gaat? :D
Ik heb reeds de nodige kandidaten gespot... ;)

Alle zooi is inmiddels de deur uit. De hardSID 4me wordt een blijvertje zodra ik
ém aanschaf. Hopelijk 2de hands voor een mooi prijsje.
 
mijn TI. ehm, misschien toch mijn mc-303 :luv:, dit was mijn droom. Uiteindelijk niets mee gedaan, was depressief toen ik deze kocht. lol
 
Back
Top