Bericht: Masterclass Sound Design

Hoi,

Zaterdag 1 juli is nog 1 plek vrijg.

Groeten,
Rob:dj:
 
Hoi,

Zaterdag 1 juli is vol.

Aangezien er meer aanmeldingen zijn ben ik even aan het bekijken of zaterdag 24 juni of zaterdag 7 juli mogelijkheden zijn.
Hoogswaarschijnlijk zaterdag 7 juli.

Groeten,
Rob
 
Hoi,

Vergissing met de datum. :o:
Eerst volgende masterclass (na zaterdag) is zaterdag 15 juli :)
Er is nog een plek vrij.

Groeten,
Rob:)
 
Sorry voor de vertraging. Aanstaande zaterdag 15 juli zit vol.

Eerst volgende datum is zaterdag 26 augustus.

Groeten,
Rob
 
Origineel geplaatst door robpapen
Hoi,

Eerst volgende masterclass (na zaterdag) is zaterdag 15 juli :)
Er is nog een plek vrij.



... en die heb ik nu. Sorry guys. Ik laat jullie weten hoe het was! k kan als nieuwkomer best wat info gebruiken.

greetz
 
Hoi Koenraad,

Tot morgen!
We zitten in een koele kelderstudio...Dat scheelt bij deze tropische dagen.

L8r
Rob
 
Absoluuuuuuuuute aanrader voor de mensen die niet altijd tevreden zijn met presets :) Ongeloofelijk veel geleerd, heel leuke dag geweest.

Niet twijfelen, DOEN!!
(Rob kicks ass) :)
 
Dit kan ik alleen maar beamen. Nu kan ik tenminste op een meer gestructureerdere en doordachtere manier aan de knoppen draaien. tha bom.

oh ja, die 4 uur is maar een minimum. Meestal duurt het wat langer. Voor iemand als Rob is dat geen probleem. Die man blijft boeien...


en nu terug naar de knoppen
 
Hoi

Zaterdag 26 augustus is er nog plek (2 mensen).
Nieuwe datums zal ik spoedig posten.

Groeten

Rob
 
waarom zou je niet gaan? 't echt super hard de moeite. Je leert zeker meer bij dan je voor 150 euro zou kunnen krijgen! En wie weet krijg je nog extra monitor advies...

De enigste reden om niet te gaan zou kunnen zijn: omdat de verslaving dan des te groter wordt en kosten om er vanaf te geraken meer dan 150 euro zijn. Maar is een verslaving dan zo erg? :)

greetz
 
Ik heb nog geen vast werk en zit zelfs nog op school, maar misschien wil mijn papie mij wel een lesje gunnen ;)

Edit: Ohja, ik kan natuurlijk ook nog even wachten op mn zakgeld dan heb ik ook zat geld ervoor! :okdan:
 
:)

Aanstaande zaterdag is hij er weer. Nog plek voor 1 persoon.
Groetjes,
Rob
 
2 nw datums

2 nw datums

Hoi,

Zaterdag 30 september en zaterdag 14 oktober zijn de nw datums aangaande de masterclass training.

Groeten uit warm Limburg,

Rob
 
De Masterclass van Rob omvat een duidelijke uitleg over de werking van synthese (ook nuttig voor gevorderden). De grote meerwaarde zit hem in de vele voorbeelden waarbij de stof wordt toegepast en begrijpbaar is.

Tips als, een andere golfvorm kiezen of de steilheid van het filter wijzigen om een bepaalde sound te krijgen...
Waarom is het soms beter om maar 1 oscilator te gebruiken...
etc.

Deze dag kan ik aanraden!
 
Back
Top