Maak een stukje hardcore

Aha.. Ja zelf ben ik daar een beetje van afgekickt. Meer Hellfish, Drokz achtig. Is gewoon in mijn ogen vetter. :)
 
Origineel geplaatst door Leendert
Aha.. Ja zelf ben ik daar een beetje van afgekickt. Meer Hellfish, Drokz achtig. Is gewoon in mijn ogen vetter. :)

Ik vind de melodie, arrangement etc. niet zo mooi.. maar het is wel kwaliteit, mixtechnisch gezien.. B.v. die cymbal die niet zo heel erg bewerkt lijkt, maar toch mooi breed en ruimtelijk aanwezig is. Hoe heb je dat gedaan.. die diamond bundel toevallig? :)
 
Laatst gewijzigd:
Even een heel klein stukje hardcore dan.. Heb alleen nog niet echt veel aan het masteren gedaan meer aan het arrangement. Vraag me af hoe anderen erover denken? :)

Sorry, hij had hem weer eens niet geupload..

Noise Freak - For all of us
 
Laatst gewijzigd:
Is dit misschien hard genoeg?

Is dit misschien hard genoeg?

eeeh heb de post weer gewist zat in de verkeerde topic
 
Laatst gewijzigd:
Oke, ik ben bekeerd. Iemand zei laatst dat mijn oude stijl mooier was. Dus ben ik weer wat gaan freaken, en na een uurtje had ik het volgende. Ik wil eigenlijk wel weten of het waard is om ermee verder te gaan. :biertje: (Alhoewel iedereen nu nederland zit te kijken.. 8~ )
 
Ja duidelijke beter :)

Nou vind ik dit stukje nou niet zo zeer mijn ding, maar de stijl is beter

Maar WAT een enorme luide kick... tjeumig

dat mag wel wat minder en dieper
 
Ik vind de intro wat lang en de kick is bijna geen kick meer maar meer een bassline. De kick knalt ook niet meer echt vind ik.
Breaks zijn wel aardig.
 
Jah, kick kan wel wat anders.. en nog iets erbij zodat het iets minder eentonig word. En dan middenstuk en afsluitertje.. en dan de mixing. Én dan is het nummer af! :okdan:
 
Mmm... Niet mijn muziek, maar grappig om heeeeel soms ff inelkaar te prutsen.

gabr
 
Thnx.; Ik heb de kick wat meer aandacht gegeven door hem door een analoge tafel te jassen en wat compressie te geven. Ook heb ik er een hardware synth aantoegevoegd (Virus B --> alarm achtig geluid). Uiteraard ook wat percussie verandereingen en volgorde.
 
Achja, zoals ik het allemaal hoor en als ik mijn stukjes vergelijk met die van andere moet ik vooral veel leren van het afmixen en veel uitproberen. En leren van andere natuurlijk 8~ .. analoge enzo die begrippen.. ik zou echt niet weten wat het betekent.. dus dat soort dingen heb ik eigenlijk nog geen verstand van.
 
Origineel geplaatst door Leendert
Achja, zoals ik het allemaal hoor en als ik mijn stukjes vergelijk met die van andere moet ik vooral veel leren van het afmixen en veel uitproberen. En leren van andere natuurlijk 8~ .. analoge enzo die begrippen.. ik zou echt niet weten wat het betekent.. dus dat soort dingen heb ik eigenlijk nog geen verstand van.

Het is vooral veel doen en goed luisteren en vergelijken en af en toe lezen en reageren ;)

[EDIT]
Als ik het terug lees, komt het een beetje bot over. Dit is absoluut niet de bedoeling. Bedoel er alleen mee te zeggen dat het vooral veel doen is.
[/EDIT]
 
Laatst gewijzigd:
Inspiratie van voor naar achter, van links naar rechts.. :dj:

Mix gedeelte kwa geluidskwaiteit doe ik voort op het laatste anders is het vaak verspilde moeite, maar vraag me af wat jullie van dit vinden.
 

Attachments

  • verry sick.mp3
    772,7 KB · Bekeken: 52
Back
Top