Maak een stukje hardcore

En dit is hardcore? (nee, dat zei je zelf al) waarom post je het hier dan? waarom ben je dan de zoveelste grappenmaker met je distortion?
moet ik hier even een paar scheten van mij posten, opgenomen als mp3 met flink wat dist. eroverheen, is dat hardcore jongens

Als dit de hardcore van tegenwoordig is die gewaardeerd word , weetje? dan poost ik hier helemaal niks meer joh, wat een !*&@#$%* zooi
wat is dit nou voor een rare topic jongens

Ohhh wacht, ik moet nu natuurlijk met een 'echt' stukje hardcore komen,om de topic weer ontopic te krijgen, waar de dystophian's dan weer niet op reageren omdat het niet pro genoeg is, jeetje wat een bout topic is dit joh,
ik twijfel er ook totaal niet aan joh, dat meerdere mensen het hier met mij eens zijn, de topic is niet voor niets gedaalt in waardering met de sterretjes he jongens?, maar zou VOORAL je best ook niet is doen, zou lekker uber 'pro' blijven doen net zoals de dystophians jongens, die is echt helemaal pro.

lmao. (ye idd, laughing my ass off)

IK zal het nog eventjes aandikken na een aantal keer naar deze rommel te hebben geluisterd joh........
het lijkt hier wel het idee te zijn dat ales waar distoration overheen gezet is, hardcore is, ga weg man met je jungle apen beets, dit is helemaal geen hardcore joh
totaal geen respect gewoon voor waar hardcore begonnen is heeft deze man.
ik vind dit ja heel vervelend jongens...... maar jullie vinden het natuurlijk schitterend? eindelijk die hardcore door de mangel heen. he???? (het is natuurlijk een groot spel dit)

Ik ben het nou inderdaad is eventjes helemaal zat joh.

had je een probleem?
 
Laatste reactie 18 augustus 2014 :P
 
Back
Top